Skip navigation

Currently Being Moderated

niet alle foto's zichtbaar

Topic started on Aug 6, 2012 10:47 AM , last reply on Aug 9, 2012 10:50 PM

in TV & Home Cinema > Bravia
Silvia1962 7 posts since
Aug 5, 2012

Ik heb de tv (32HX750) gekoppeld aan mijn netwerk. Als ik dan foto's van mijn netwerk wil oproepen krijg ik bij diverse foto's de melding dat afspeelfunctie niet mogelijk is. Iemand een idee wat er verkeerd gaat. Ik heb alle foto's op de PC in dezelfde map staan. Ze zijn ook allemaal met dezelfde camera gemaakt.

• breedBenR 923 posts since
    Dec 29, 2010
    Written on Aug 6, 2012 7:17 PM

heb je ze met photoshop nabewerkt?

zijn het extra grote fotos? (sweep-panoramas?)

• Reply
    Dec 29, 2010
    Written on Aug 8, 2012 9:08 AM

het is wel mogelijk, maar tot een bepaalde grootte, en in 4:4:2 hue/value compressie, niet in 4:4:4.

photoshop bewerkingen die 4:4:4 (allerhoogste kwaliteit) zijn opgeslagen vallen buiten de DLNA standaard en worden niet weergegeven. Zoek via google op 'adobe bravia jpeg setting' oid voor hoe op te slaan. 1 na hoogste kwaliteit moet je hebben.

• Reply
  • Mickeyvdb 141 posts since
    Feb 28, 2012
    Written on Aug 8, 2012 8:09 PM

Dit gebeurt bij mij ook wel eens.

Een refresh van de directory op de PC (Ctrl-R) zorgt ervoor dat ik dan de inhoud weer in zijn geheel zie.

• Reply
    Dec 29, 2010
    Written on Aug 8, 2012 11:31 PM

je gebruikt wrsl windows media player als je DLNA server op je computer,

daarvan moet de media library geupdate worden, want dat is wat de tv uitleest....

als je net iets gewijzigd hebt, even met de hand de media library laten updaten, of wachten tot het automatisch gebeurt bij opstarten of eens per uur oid....

als je op een nieuwe plek een directory maakt, die toevoegen aan je media library.

• Reply
    Dec 29, 2010
    Written on Aug 9, 2012 10:50 PM

Gefeliciteerd.

Als je een huisnetwerk werkend hebt, zou ik niet ook met wifi direct aan de gang gaan: het is of of....

Message was edited by: breedBenR

• Reply

Share