Zovem se Olivier Schmitt i neovisni sam profesionalni fotograf i filmaš iz Francuske. Nakon magisterija na temu umjetnost i tehnologije snimanja slika radio sam kao tehnički redatelj dugometražnih filmova kao što su Gru na supertajnom zadatku i Malci. Veliki mi je užitak družiti se i surađivati s drugim entuzijastima i na svom YouTube kanalu dijelim svoja brojna iskustva i saznanja.
Dok sam testirao novi Alpha 7S III, dobio sam ideju da sa svima podijelim svakodnevicu neovisnog filmaša koristeći vlastitu priču kao osnovu za scenarij. Nisam htio samo ilustrirati mogućnosti fotoaparata, već i unijeti emocionalnu dimenziju te gledateljima omogućiti da se identificiraju s glavnim likom u konačnoj verziji. Za lokaciju sam odabrao Annecy u francuskim Alpama, gdje sam mogao dočarati različite ugođaje uz nevjerojatne krajolike.
Bio sam uzbuđen što ću isprobati Alpha 7S III, a posebice mogućnosti snimanja 4K 120p punog kadra. Koristio sam Alpha 7 III zadnje dvije godine i nikad me nije iznevjerio, ali otkrio sam da je Alpha 7S III jednostavniji za korištenje i učinkovitiji na terenu zahvaljujući novim funkcijama koje su u njega ugrađene. Konkretno, redizajnirani izbornik jednostavniji je za navigaciju, a automatsko fokusiranje u stvarnom vremenu pokazalo se vrlo učinkovitim jer nisam morao koristiti sustav praćenja uz fokusiranje. Zakretni zaslon osjetljiv na dodir pojednostavnio je snimanje u nezgodnim situacijama. I unatoč cjelodnevnom snimanju na suncu, nisam imao problema s pregrijavanjem i koristio sam samo jednu bateriju dnevno, što je još impresivnije.
Imao sam priliku testirati i novi 12 – 24 mm f/2,8 G Master i moram reći da je fenomenalan! Bio sam u iskušenju da cijeli film snimim s tim objektivom, ali na kraju sam koristio i 24 mm f/1,4 GM, 16 – 35 mm f/2,8 GM, 24 – 70 mm f/2,8 GM i 70 – 200 mm f/2,8 GM. Imao sam priliku i isprobati 70 – 200 mm na sustavu Ronin S. Bio je vrlo težak, ali rezultati bili izvanredni!
Dat ću vam nekoliko savjeta o svom radnom procesu s fotoaparatom: neko sam vrijeme postavljao postavke na kotačiću za odabir načina rada, što radim i inače. Tako štedim vrijeme i postižem dosljednost između različitih situacija u kojima snimam. Na primjer: na gornjem kotačiću unaprijed konfiguriram 3 načina rada za videozapise. Način rada 1 za 4K 25p All-Intra, način rada 2 za 4K 100p (budući da snimam u formatu PAL) uz novi kodek XAVC HS i na kraju način rada 3 za posebni profil za noć. Konfigurirao sam i gumbe prečaca radi jednostavnijeg i bržeg rukovanja.
Kada je došlo vrijeme za snimanje, mnoge su fotografije snimljene prema svjetlu jer sam htio testirati dinamički raspon senzora (s više od 15 koraka) u 4:2:2 10-bitnim načinima rada. Nisam morao brinuti o gubitku detalja u najsvjetlijim područjima ni o razlikama između osvjetljenja u zatvorenim prostorima i na otvorenom jer se ovaj fotoaparat dobro nosi s takvim ekstremnim promjenama osvjetljenja.
Ovaj je projekt bio zabavan i odlična prilika za isprobavanje ovog fantastičnog novog fotoaparata. Bez obzira na vašu razinu znanja i iskustvo, ako se okružite drugim autorima, svoje ćete projekte podići na višu razinu i otvorit će vam se nove prilike. Iskoristio bih ovu priliku da zahvalim svima u timu i glumcima bez kojih se ovaj projekt nikad ne bi ostvario. Druga je važna stavka planiranje snimanja. Za ovaj je kratki film bilo potrebno više od mjesec dana pripreme i organiziranja. U ovakvim se projektima uvijek potroši više vremena na planiranje nego na snimanje. Vjerujte u sebe i svoju sposobnost stvaranja prekrasnih sadržaja!