"Najvažnija je snimka u časopisu naslovnica", kaže Maki Galimberti, "a na naslovnicama časopisa uvijek se ističu lica. Ništa ne stvara vezu s čitateljem poput lica, što me i navelo da se specijaliziram za portrete." Maki je ostvario sjajnu karijeru snimajući portrete za najpopularnije talijanske časopise, no tada se nešto promijenilo.
"Problem je u tome što izdavači imaju sve manje novaca za fotografe, pa sve češće izravno surađujem s privatnim i komercijalnim klijentima koji žele promovirati svoj imidž i svoju tvrtku. No kao profesionalcu vrlo mi je važno imati cilj i strast za ono što snimam. Unatoč tome što je rad za tvrtke postao važniji od rada za časopise, još uvijek nastojim postići taj glamurozni izgled zvijezda s naslovnice."
Tako je nastao "Casting Italy": projekt fotografiranja običnih osoba iz Makijeve države, ali uz zvjezdani tretman.
"Pretvaranje stvarnih osoba u lica s naslovnice ima svojih prednosti, no fotografiranje skupine znanstvenika za oglas za bolnicu može biti zanimljivije od snimanja glumaca ili pop pjevača. Potraga za ljepotom i ponosom u osobama iz svakodnevice profesionalno je iskustvo u kojem doista uživam."
Ključni je aspekt snimanja portreta stvaranje dobrog odnosa s osobom, isticanje njezina karaktera i njezine najbolje strane. Maki se toga pridržava tijekom cijele svoje fotografske karijere. "Da, to je istina, moj rad odražava moju strast za ljude."
Sony α7R III pomaže mu i u povezivanju s ljudima, a za to je posebno zaslužan sustav Eye AF.
"Razina detalja i kvaliteta slika na dva fotoaparata α7R III koja koristim iznimno su važne, no kao fotografu koji snima portrete velika je prednost što se ne moram skrivati iza tražila. Smatram da bih time izgubio pažnju osoba koje snimam, a ništa nije važnije od tog odnosa. Stoga se pouzdajem u sustav Eye AF fotoaparata α7R III te koristim stražnji zaslon. To mi omogućuje da se posvetim povezivanju s osobom koju fotografiram."
Stvaranje odnosa s pomoću fotoaparata α7R III temelji se na značajkama kao što je način tihog snimanja, koji osobama koje se obično skrivaju od fotoaparata omogućuje prirodnije ponašanje ispred objektiva. Maki vrhunsku kvalitetu i kontrolu dubine polja postiže pomoću dva omiljena objektiva: FE 24 – 70 mm f/2,8 GM i FE 70 – 200 mm f/2,8 GM. Po jedan objektiv na svakom fotoaparatu omogućuju mu da snima sve, od krupnih planova do grupnih fotografija.
Maki osobe koje snima pretvara u lica s naslovnice u suradnji sa stilistom, baš kao i prilikom snimanja za časopise. Posvećenost detaljima privlači pozornost gledatelja i otklanja smetnje koje fotograf može propustiti. "Prilikom prve suradnje sa stilistom osjećao sam se kao da sam u fotografskom raju; briga za odjeću i detalje automatski je poboljšala moje fotografije, pa sa stilistom pokušavam raditi kad god je to moguće." Veliki 3-inčni zaslon fotoaparata α7R III također pomaže jer daje puno precizniji pregled kadra od tradicionalnog optičkog tražila.
Naposljetku, baš kao i svim fotografima, osvjetljenje mu je ključno. Što se tiče osvjetljenja u stilu naslovnica, Maki obično koristi difuzor da bi postigao ravnotežu prirodnog svjetla na vanjskoj lokaciji. Priprema je za Makija od presudne važnosti. "Istraživanje lokacije često je jednako važno kao i obraćanje pažnje na osobu jer je pozadina ključna za njezinu priču. Osoba koja sjajno izgleda krajnji je cilj svega što radim, a bez svoje opreme to bih teško mogao ostvariti."