Ja sam fotograf, filmaš i kinematograf iz Švicarske specijaliziran za snimanje prirode na udaljenim lokacijama, najčešće velikih mačaka. Posvetio sam život dokumentiranju prirodne ljepote našeg planeta i cilj mi je uvijek isti: pristupiti prirodi u njezinu srcu radi podizanja razine svijesti o krhkosti našeg planeta i potaknuti akcije za njegovo očuvanje.
Predano radim na zaštiti divljih životinja i blisko surađujem s organizacijom za zaštitu okoliša WildAid iz San Francisca na smanjivanju potražnje za ilegalnim proizvodima od divljih životinja. Godine 2019. pokrenuo sam internetsku prodavaonicu nakita Stay·WildTM, koja 50 % zarade donira neprofitnim organizacijama radi podrške projektima zaštite divljih životinja. Moj je rad predstavljen zbirkom slika u časopisu National Geographic.
Naš je glavni projekt bio snimanje migracije gnuova u Serengetiju u Tanzaniji. Svake godine 1,5 milijuna gnuova migrira u ogromnoj petlji i to je prepoznato kao jedno od "sedam svjetskih čuda prirode".
U ovo doba godine gnuovi migriraju u na sjever Serengetija, gdje prelaze čuvenu rijeku Mara u dramatičnoj borbi protiv vode, krokodila i drugih predatora. Na vrhuncu migracije predatori kao što su lavovi i gepardi vrlo su aktivni jer imaju brojne prilike za hvatanje plijena.
Prvi dojmovi o kameri Alpha 7S III
Godinama sam vjerni korisnik proizvoda Sony i sada za fotografije koristim isključivo Alpha 9 II i 7R IV, ali za filmove sam želio isprobati Alpha 7S III.
Najbolja značajka nove kamere za mene je nedvojbeno mogućnost snimanja u rezoluciji od 4K 4.2.2 50/60p, kao i mogućnost povećanja na 100/120 uz zadržavanje iste dubine bita. Volim snimati u načinu S-Log3 i bojom gradirati snimljeni materijal, pa je 10-bitna dubina imperativ. Koristan dodatak na kameri Alpha 7S III su i dodirni fokus i sve postavke fokusa. Mogućnost praćenja lava u visokoj travi pomoću steadicama i dodirnog fokusa u aplikaciji Imaging Edge bila nam je vrlo važna, pa nismo imali potrebu koristiti motore za praćenje fokusa na steadicamu. Možete kontrolirati sve postavke kamere na daljinu bez brige. Efekt kotrljajućeg zatvarača također je drastično smanjen u odnosu na Alpha 7S II, a to je bilo najvidljivije prilikom snimanja na steadicamu. I konačno, mogućnost podizanja ISO vrijednosti bila je ključna – bezbrižno korištenje visoke ISO vrijednosti za 50/60p čak i pri slabom svjetlu bila je nevjerojatna, osobito kad su velike mačke aktivne vrlo rano i kasno uvečer.
Oprema
Srećom smo imali kamere 2 Alpha 7S III za snimanje – jednu s objektivom FE 200 – 600 mm f/5,6 – 6,3 G OSS za statične snimke na stativu, a drugu s objektivom FE 70 – 200 mm f/2,8 G Master (i povremeno konverterom za 1,4x) za upotrebu na steadicamu Ronin 2. Obje postave imale su Atomos Ninja V za RAW snimke izravno iz HDMI priključka.
Mogućnost kontrole steadicam kamere iz aplikacije Imaging Edge bila je od neprocjenjive važnosti i mogli smo brzo mijenjati postavke u slučaju promjene osvjetljenja. S obzirom na velike vrućine na kojima smo radili, ne bi me bilo iznenadilo da su jedna ili obje kamere pokazale znakove pregrijavanja, osobito tijekom snimanja pri visokim rezolucijama, ali sati i sati rada kamera nisu izazvali nikakve probleme.
Savjeti za snimanje videozapisa divljine
"Slika je snažna. Jedna snimka može zabilježiti emociju ili pobuditi unutarnje osjećaje."
Pretplatite se na YouTubeu