Iako su mnogima nama autobus bez krova i višejezične slušalice najbolji način da istražite novi grad, Guillaumeu Ruchonu fotoaparat, tronožac i vlastite noge sve su što treba.
Tijekom zadnjeg izleta u Singapur najprije je izišao na gradske ulice s fotoaparatom i tronošcem u ruci. "Odlučio sam ponijeti opremu i tronožac u šetnju ulicama noću da bih u potpunosti otkrio grad".
Jedno područje posebno privlači Guillaumea – marina s modernim pročeljima i jarkim svjetlima – savršena lokacija za postavljanje tronošca i snimanje.
"Na drugim putovanjima obično bih po blogovima i Instagramu tražio najbolje lokacije za fotografiranje, ali sada sam samo htio šetati ulicama i promatrati", pojašnjava.
"Uskoro sam otkrio da je arhitektura Singapura zadivljujuća! Uglavnom sam se zadržavao oko marine jer sam htio snimiti gradsku panoramu, Marina Bay Sands, Supertree Grove i, naravno, poigrati se odsjajima vode."
Stari je savjet da je odredište ključno za najbolje slike, no kada je riječ o snimanju zaista fantastičnih fotografija, sve se uvijek svodi na hvatanje svjetla.
"Svjetlo je apsolutno ključno, a tronožac je bitan da bi fotoaparat bio miran radi snimanja duge ekspozicije" pojašnjava, "potrebno je odlučiti i o ravnoteži bijele boje jer različiti izvori svjetla stvaraju različito obojeno svjetlo."
Guillaumeu su boje scene drugi način izražavanja. "Kada je riječ o pričanju priče unutar jedne fotografije, možemo promijeniti osjećaj fotografije ovisno o toplim ili hladnim bojama koje koristimo prilikom podešavanja ravnoteže bijele boje."
Uz Guillaumea u Singapur je putovao njegov pouzdani Sony α7R III s objektivima od FE 16 – 35 mm f/2,8 i 24 – 105 mm f/4 G OSS.
Guillaume kaže "objektiv FE 16 – 35 f/2,8 GM moj je prvi odabir za arhitekturu i pejzaže. Nije preširok i ima vrlo malo izobličenja. Prilikom zumiranja na 35 mm i dalje možete snimati pri f/2.8 i dobiti izvrsne rezultate oštrine i definicije."
Like many other photographers, the key reason for the Sony α7R III is the incredible 42.2 megapixel resolution. “I can’t live without it” says Guillaume “the detail is awesome for editing and also when cropping.” With so much detail it can be tempting to set the highlights and shadows to -100 and +100 to show as much as possible, but Guillaume advises those starting out to learn how to use tone curves in your editing software to adjust the brightness and contrast. “It is much more creative than simply adjusting the highlights and shadows, but it also harder to learn how to use successfully”, he says.
Visoka rezolucija i dinamični raspon nisu jedine značajke fotoaparata α7R III koje pojednostavnjuju snimanje noću. "Povećanje od 12,4x pomoglo mi je prilikom snimanja noću u Singapuru". Guillaumeu pomaže precizno fokusiranje na slabo osvjetljenje kroz elektroničko tražilo. "Povećanje u kombinaciji s Vršnim vrijednostima fokusa omogućuje mi da dvaput provjerim jesu li moje slike savršeno oštre i u fokusu."
Svaki grad predstavlja novu priliku za Guillaumea da istražuje i fotografira noću, ali ne postoji li rizik da to postane dosadno? “Haha, nikad!”, odgovara, "vrijeme i godišnja doba uvijek se mijenjaju, a i osvjetljenje se često mijenja. Naravno, moje se fotografije mijenjaju kako se razvijam i mijenjam stil. Uvijek postoji nešto novo da se otkrije!"