Recenzije kupaca: 5

Odlično

0

0

0

Dobar aparat za sve prilike

DSC-HX300 01.04.2015. autor Mac Mason

Aparat sam kupio prije otprilike mjesec dana i isprobao ga u raznim situacijama. Dizajn i ergonomija su na razini profesionalnog aparata. Kvaliteta izrade je vrlo dobra. Postoje mogućnosti naprednog namještanja opcija za fotografiranje (PASM) i dosta preddefiniranih scenskih načina ali su neke opcije teže dostupne (treba kopati po izborniku). Namještanje svih osnovnih funkcija fotografiranja (ISO vrijednost, brzina zatvarača, otvor blende i kompenzacija ekspozicije) nalaze se na istom mjestu, iza kotačića za namještanje koji treba i pritiskati, na što se treba naviknuti. Također, bilo bi bolje kada bi kotačić pružao malo veći otpor okretanju, iako nije loše ni ovako. Od dobrih strana treba istaknuti izvrsnu stabilizaciju prilikom slikanja iz ruke i kod najvećih žarišnih duljina, kao i brz i pouzdan autofokus. Dobro je što postoji EVF ali je relativno male rezolucije - ovo je problem samo kod ručnog fokusiranja jer na sitnom ekranu je teže otkriti ispravnu oštrinu. Kod zumiranja uz pomoć prstena oko objektiva primjetno je kašnjenje (nije mehanički već elektro), no zato je zumiranje puno preciznije. Loše je što se ne može dobiti RAW već samo komprimirana JPEG slika i što nema mogućnosti za postavljanje vanjske bljeskalice. Kao i kod svih aparata s ovom veličinom senzora, kvaliteta slika varira u zavisnosti od količine svjetla. Kod dobre osvjetljenosti (sunčani dan ili ugrađena bljeskalica) slike su jasne i prilično čiste u prirodnim bojama. Kod lošije osvjetljenosti (zatvoreni prostor, jača naoblaka) ili većeg zuma slike su zrnate uz razlijevanje boja. Količina megapiksela ovdje ne pomaže. Treba napomenuti da sve napisano za kvalitetu slika vrijedi za sve aparate na tržištu s ovom veličinom senzora, bez obzira o kojem se proizvođaču radilo. Ovaj aparat mogu toplo preporučiti svim zaljubljenicima u fotografiranje koji su prerasli male i jednostavne "idiot" aparate i žele sami sudjelovati i utjecati na kreiranje svojih fotografija. Ukoliko poznajete ograničenja vezana za veličinu senzora, ovaj aparat može vam dati izvrsne slike u svim zamislivim situacijama. U auto načinu (kada aparat sam bira postavke slikanja) dobivaju se vrlo dobri rezultati (odlično za početnike i naprednije amatere). Mogućnosti aparata, cijena, kvaliteta izrade i mogućnost upotrebe u večini situacija čine ga sigurno kupnjom s najboljim odnosom uloženog i dobivenog.

Kvaliteta slike

Prosječno

Značajke

Dobro

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Dobro

1

0

0

Sjajan zoom i kvalitetne fotografije

DSC-HX300 18.02.2015. autor pahuljica

Kupila sam ovaj fotoaparat prije dva tjedna. Oduševljena sam jer nudi mnogo više s obzirom na cijenu. Rukovati ovakvim fotoaparatom nije teško jer su upute i savjeti jasni i razumljivi. Najviše bih pohvalila optički zoom od 50x. Hvata svaki detalj, a slika ostaje jako kvalitetna. Ja osobno volim slikati krajolik i portrete i jako sam zadovoljna.

Kvaliteta slike

Odlično

Značajke