MDR-100AAP
u novim klasicima
Kakve bi slušalice zadovoljile pojedince koji ne pristaju na kompromis po pitanju stila? Naši odgovori ostaju usredotočeni na kvalitetu zvuka i ne mogu biti jednostavniji. Moderne slušalice za zvuk visoke rezolucije jednostavne poput praznog platna.
Onima koji jasno znaju tko su i što im se sviđa, odabir slušalica sa stilom za opušteno slušanje trebao bi biti lakši. Dizajniranje ove serije počelo je idejom dodavanja naše stručnosti na polju zvuka novim slušalicama koje pojednostavljuju taj odabir.
Oprema koju smo zamislili lako bi postala dio vašeg stila oblačenja, bez obzira na to kakav modni ukus imate. Prije svega, izbjegli bismo dodatke koje neki vole, a neki ne vole, ovisno o njihovoj estetici. Ono što bi ostalo bilo bi ono što je doista osnovno za doživljaj slušanja. Takvo razmišljanje dovelo je do ideje jednog oblika i jedne boje. Svi elementi, svedeni na minimum, čine se kao da se spajaju u jednobojni oblik koji lako postaje dio vašeg osobnog stila.
koji su samo vaši
Takuma, glavni umjetnički direktor
Slušateljima koji drže do stila lakše je pronaći audio-proizvode sukladne njihovom stilu kada je svaki specijalizirani dio manje upečatljiv i kada se uklapa u harmoničnu cjelinu. Kako bismo kombinaciju vrhunskog slušanja i vrhunskog stila približili široj javnosti, komprimirali smo, saželi i očuvali osnovne značajke, tražeći minimalistički, legendarni dizajn uglađenih osnovnih detalja. Dizajn koji smo razvili ne može biti jednostavniji. Nikada nismo kreirali ništa slično, a savršeno se uklapa u svačiji stil života.
Malo je značajki slušalica koje su važne jednako kao vjernost zvuka i udobnost. Kako bismo unaprijedili radne značajke u ta dva polja, primijenili smo pristup ekstremnog minimalizma. Kod slušalica koje se stavljaju preko uha, dizajn kućišta utječe na kvalitetu zvuka, dok dizajn jastučića može osigurati bolje prianjanje. Zadržavajući radne značajke, saželi smo kružni oblik kućišta i ovalni oblik jastučića za uši, povezujući te dijelove najjednostavnijom linijom. Za razliku od većine slušalica, krakovi su blisko integrirani u kućište, a od trake do jastučića za uši slušalice oblikuju koherentnu masu. Krakovi koji su što je moguće bliži sljepoočnicama osiguravaju bolje pristajanje slušalica i kompaktniji izgled. Stilski gledano, ti dizajnerski detalji čine slušalice vrlo svestranima.
Kućište nema ni logotip Sony. Vrhunska jednostavnost. Pažljiva konstrukcija skriva sve vijke od pogleda. Slušalice se sklapaju blizu jastučića, što ih čini dovoljno kompaktnima da ih ubacite u torbu. Sama je šarka metalna i dovoljno čvrsta. Ovo su slušalice u koje se možete pouzdati, do u detalje.
Za slušalice koje se umeću u uši, nastojali smo dobiti vrhunsku kvalitetu zvuka u veličini i obliku koji diskretno stoji u uhu. Zadržali smo kompaktnost pogonske jedinice od 9 mm, a podršku za zvuk visoke rezolucije omogućili smo osiguravajući dobru udaljenost između pogonske jedinice i zvučnog sklopa, sve to unutar kućišta čistih linija. Ovdje elementi nužni za kvalitetu zvuka poprimaju jednostavan oblik. Izvana, dizajn je jednako elegantan – kraj umetka ima nenametljivu, ravnu površinu.
simfonija dizajna i
i inženjerstva
Yashiro, umjetnički direktor
Prilično smo radikalno pristupili tome da krakove održimo gotovo potpuno uz kućište dok ne dosegnu položaj blizu vaših sljepoočnica. To je nadahnuto našom potragom za dojmom "jednog oblika", ali za postizanje dobrog prianjanja trebalo je mnogo pokušaja i pogrešaka, kao i mnogo diskusija s inženjerima. Ta suradnja u konačnici je rezultirala i oblikom i funkcijom u ovim slušalicama koje imaju izgled novih klasika.
Upečatljiv dizajn očituje se i u bojama. Sve su opcije jednobojne, pojednostavljujući odabir one koja će odgovarati vašem stilu. Od kućišta slušalica do kabela, sve opcije obuhvaćaju širok opseg jednobojnih materijala i završnih obrada. Npr. kućište je zbog kvalitete zvuka izrađeno od aluminija. Anodizacijom smo postigli identičnu boju i sjaj, nakon čega slijedi precizno bojanje i kemijsko poliranje.
Traka je izrađena od plastike kako bi slušalice ostale lagane, ali za postizanje identične boje i završne obrade na nju nanosimo tri sloja – jedan metalik srebrni, drugi temeljne boje i treći za mat završnu obradu. Iako se svi dijelovi proizvode različitim metodama, nijanse i sjaj precizno su usklađeni. Čak i logotip Sony usklađen je s osnovnom bojom, dodatno pojednostavljujući cjelokupni stil.
Uvjerit ćete se da su boje moderne, ali još važnije, sigurno ćete naći i onu koja dobro izražava vaš stil. Opcije predstavljaju srednje nijanse boja, i to na dva načina, od kojih je prvi zasićenost. Podtonovi koje smo odabrali možda nisu uobičajeni za slušalice, ali svakako jesu za svijet mode. Osim toga, radi se o srednjim nijansama. Neki će jednu opciju nazvati plavom, a drugi zelenom. Temeljem toga, razvili smo pet svježih opcija boja koje će ljudima biti privlačne.
Svaka boja pomno je odabrana, imajući na umu mnogo osobnih stilova. U svijetu mode, narančasto-crvena i limeta-žuta prepoznatljive su boje za naglašavanje. Zeleno-plava i bordo-ružičasta dočaravaju opuštenu eleganciju. Ako želite svestraniju opciju, tu je klasična ugljeno-crna. Razmotrili smo uloge koje svaka od boja često ima, kao i ravnotežu palete kao cijele. Reproduktori Walkman® sada su dostupni u istim bojama pa možete i slušati u vizualnoj harmoniji.
postići privlačne boje
među proizvodima
Aoyagi, dizajner
Kako bismo ponudili četiri modela slušalica i reproduktora Walkman® u istim bojama, moramo koordinirati završnu obradu približno 30 različitih dijelova i materijala. Pomnožite to s pet opcija boja i broj se penje na gotovo 150. Trebalo je mnogo rada na usklađivanju boja, naročito zato što su sudjelovale različite tvornice. Na kraju, zahvaljujući našem beskompromisnom stavu ovi proizvodi govore za sebe, kroz svoju eleganciju i privlačne boje. Specifikacije i značajke uvijek će biti važne, ali zašto ne birati audio-proizvode onako kako birate odjeću – jer vam boja privuče pogled.
viziji dizajna
Izražajne slike i fotografije proizvoda ispunjavaju stranice naših internih knjiga vizualnih reprezentacija. Pomoću njih ono što naši dizajneri zamisle ispravno se prenosi raznim komunikacijama. Zahvaljujući knjigama svi u promociji ostaju upućeni. Važne su kao zajednički zapisnik stvari koje možemo osjetiti, ali ne možemo kvantificirati.
Dojam privlačnih boja jasan je od trenutka otvaranja kutije. Ambalaža je dio ukupnog doživljaja proizvoda, a u ovom slučaju unutrašnjost kutije odgovara boji slušalica.
Izgled i dojam dosljedni su bez obzira na model koji odaberete. Dizajnirali smo skupinu proizvoda koji zaslužuju poštovanje, umjesto naglašavanja jednog posebnog proizvoda. Pažljiv dizajn koji prenosi poruku može se vidjeti i iz toga što se za naziv serije koristi "h.ear", umjesto upotrebe običnih brojeva modela.
dočarava
individualnost
Kitahara, umjetnički direktor
Ono po čemu se serija h.ear razlikuje od većine drugih slušalica tvrtke Sony izvanredno je moderan dizajn. Kvaliteta zvuka bila je tek početak. Imali smo na umu i slušanje sa stilom. Stoga u dizajnu s porukom naglašavamo modu i individualnost umjesto značajki i performansi proizvoda koje su obično u središtu pažnje. Realistične scene za kojima smo tragali prepoznatljive su pa možete ostati vjerni vlastitom smislu za stil.
Budite vjerni vlastitom stilu uz slušalice h.ear za zvuk visoke rezolucije. Novi klasici tvrtke Sony koji donose bolji svakodnevni doživljaj slušanja široj javnosti.
SRODNI PROIZVODI
MDR-100AAP