ID oznaka članka : 00155218 / Posljednja izmjena : 26/10/2020

Treba mi pomoć s My Sony računom ili registracijom proizvoda u My Sony računu

    Kazalo:


     

    Nevažeća adresa e-pošte ili lozinka

     

    1. korak: Provjerite jeste li ispravno unijeli registriranu adresu e-pošte.


    Možda ste pogrešno unijeli neki od znakova ili upotrebljavate pogrešnu adresu e-pošte:

    • Usluga My Sony povezana je s drugim Sony računima kao što su PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia i ostali: za prijavu na My Sony možete upotrijebiti adresu e-pošte povezanu s vašim drugim Sony računima.
       
    • Ako ste ranije stvorili Sony račun, a niste ga potvrdili putem e-pošte unutar zadanog vremenskog okvira (72 sata), taj račun nećete moći upotrebljavati. Upamtite da se to odnosi na sve usluge tvrtke Sony. Prijavite se na nepotvrđeni račun, ponovno pošaljite poveznicu za aktivaciju/potvrdu i aktivirajte svoj račun putem e-pošte.


    2. korak: Upotrijebite funkciju „Zaboravio/la sam lozinku”

    Svoju lozinku možete ponovno postaviti tako da pokušate sljedeće mogućnosti ponovnog postavljanja lozinke:

    1. Unesite datum rođenja koji ste registrirali.
    2. Odgovorite na sigurnosno pitanje.
    3. Potvrđivanje putem mobilnog uređaja (Kako omogućiti provjeru u dva koraka – poveznica u nastavku).

    Nakon što ste uspješno slijedili te korake, primit ćete poveznicu za ponovno postavljanje lozinke. Ako niste primili poruku e-pošte, provjerite mapu s neželjenom poštom.
    U suprotnom pokušajte ponovno poslati poveznicu ili pričekajte 24 sata i pokušajte ponovno.

    Napomena: Naš sustav odmah vas upućuje na obraćanje službi za podršku ako pogriješite u jednoj od tri mogućnosti. Imajte na umu da možete pokušati i preostale mogućnosti!

     

    My Sony račun je zaključan

    „Dosegnut je maksimalan broj neuspjelih pokušaja prijave. Radi vaše sigurnosti vaš će račun biti zaključan 120 minuta.”

    Nakon 120 minuta provjerite utječu li tipke Caps Lock ili Num Lock na ispravan unos lozinke.
    Možete i ponovno postaviti lozinku s pomoću značajke Forgot your password (Zaboravio/la sam lozinku).
     

    Izmjena My Sony računa

    Kako izmijeniti informacije o računu (e-pošta, lozinka i adresa)

    • Prijavite se u Sony račun.
    • Idite na [My Account Details] (Pojedinosti o mojem računu).
    • Ažurirajte željena polja.
       

    Želim izbrisati My Sony račun

    Bit će nam žao ako odete, ali račun možete ukloniti slijedeći korake u nastavku:

    • Prijavite se u Sony račun.
    • Pritisnite [My Account Details] (Pojedinosti o mojem računu).
    • Pomičite se prema dolje do dna stranice i odaberite opciju [Remove account] (Ukloni račun).

     

    Kako povezati My Sony s ostalim računima za usluge tvrtke Sony

    Ako imate postojeći račun za drugu uslugu tvrtke Sony, možete se prijaviti na My Sony s pojedinostima drugog računa. Zatim ćete primiti upit o nadogradnji računa. Prije dovršetka nadogradnje možda ćete morati unijeti neke dodatne informacije. I obrnuto, nakon što stvorite My Sony račun, možete ga upotrebljavati za prijavu u druge usluge tvrtke Sony.

    Možete povezati svoje račune za sljedeće mrežne usluge grupacije Sony:

    Usluge koje pruža tvrtka Sony Europe:

    • My Sony
    • Zajednica Sony

    Usluge koje pružaju druge tvrtke grupacije Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Kako omogućiti provjeru u dva koraka?

    Za dodatnu razinu zaštite možete odabrati primanje koda za provjeru putem tekstualne poruke ili putem aplikacije za provjeru autentičnosti tijekom prijave u svoj Sony račun. Ovu postavku u bilo kojem trenutku možete promijeniti u postavkama provjere u dva koraka.

    Za omogućivanje provjere u dva koraka: 

    1. Prijavite se u My Sony. Pritisnite svoje ime u gornjem desnom kutu ili držite pokazivač iznad njega i zatim odaberite [My Account Details] (Pojedinosti o mojem računu).
    2. Pomičite se prema dolje do opcije [Change Other Security Details] (Promijeni ostale sigurnosne pojedinosti), a zatim pritisnite [Update] (Ažuriraj).
    3. Dok je otvorena kartica [Security] (Sigurnost), pomaknite se prema dolje do opcije [2-Step Verification] (Provjera u dva koraka) i zatim pritisnite [Edit] (Uredi).
    4. Kada vam se postavi pitanje kako želite primiti kôd za provjeru, odaberite Text message (Tekstualna poruka) ili Authenticator App (Aplikacija za provjeru autentičnosti). 

    Zatim slijedite upute na zaslonu:

    • Tekstualna poruka: Unesite svoj telefonski broj. Provjerite tekstualne poruke pristigle na mobilni telefon i unesite šesteroznamenkasti kod za provjeru. Pritisnite [Verify] (Provjera).
    • Aplikacija za provjeru autentičnosti: Otvorite aplikaciju za provjeru autentičnosti na svom mobilnom uređaju i skenirajte QR kôd ili kopirajte i zalijepite alfanumerički kôd koji se prikazuje na zaslonu. Unesite kôd za provjeru koji ste dobili putem aplikacije za provjeru autentičnosti. 

    Pričuvni kodovi
    Ako kôd za provjeru u dva koraka ne možete primiti putem tekstualne poruke ili aplikacija za provjeru autentičnosti ne radi, i dalje se možete prijaviti s pomoću pričuvnog koda. Primit ćete deset kodova koje možete upotrijebiti samo jednom. Pričuvne kodove možete upotrijebiti i za provjeru putem tekstualne poruke i za provjeru putem aplikacije za provjeru autentičnosti. 


     

    Što ako ne mogu naći proizvod koji želim registrirati?

    1. Prvo provjerite je li proizvod koji želite registrirati proizvod tvrtke Sony Electronics (to obuhvaća televizore, audio i fotografske proizvode). Ako imate uređaj Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, trebali biste posjetiti jedno od sljedećih web-mjesta:
    1. Ako ste sigurni da posjedujete proizvod tvrtke Sony Electronics i ručno ste unijeli ime proizvoda, ali ga svejedno ne možete pronaći, pokušajte ga pronaći preko padajućeg izbornika.
       
    2. Ako ste proizvod kupili na području izvan Europe (npr. Pacifička Azija, Sjeverna i Južna Amerika itd.), posjetite odgovarajuće web-mjesto tog područja da biste registrirali proizvod. Proizvodi kupljeni izvan Europe trenutačno se ne mogu registrirati na usluzi My Sony. Ispričavamo se zbog neugodnosti.
    1. Ako prve dvije mogućnosti ne pomažu, proizvod možda nije registriran u našoj bazi podataka. Kontaktirajte nas kako bismo to potvrdili.