ID oznaka članka : 00155218 / Posljednja izmjena : 12/07/2018

Treba mi pomoć s My Sony računom ili registracijom proizvoda u MySony računu

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka

Na ovoj stranici možete pronaći informacije o računu MySony i jednostavnije riješiti probleme u vezi s registracijom proizvoda i svojim računom.

Račun

Proizvodi


Račun

Problemi s prijavom: Ne mogu pristupiti računu

Ako ne možete pristupiti računu, provjerite sljedeće

  • pravilno ste unijeli adresu e-pošte
  • ako je adresa e-pošte ispravna, ali se ne možete sjetiti lozinke, upotrijebite funkciju Forgot your password (Zaboravili ste lozinku). Za ponovno postavljanje lozinke morat ćete odgovoriti na sigurnosno pitanje te navesti svoj datum rođenja.

 

Što ako zaboravim sigurnosno pitanje?

Imate 2 opcije ako ne možete pristupiti računu:

  1. Kontaktirajte nas! Naši agenti pozivnog centra mogu otključati vaš račun. Kako bismo ovo spriječili, u budućnosti ćemo koristiti drugačiji sigurnosni sustav.
  2. Stvorite novi račun s drugačijom adresom e-pošte.

 

Moj račun je zaključan

Ako se više puta uzastopno ne uspijete prijaviti, račun će se zaključati na 120 minuta.
Možete probati ponovno nakon tog vremena.  

  • Provjerite da vas tipke „Caps Lock“ ili „Num Lock“ na tipkovnici ne sprječavaju u pravilnom unošenju lozinke.
  • Možete pokušati ponovno postaviti svoju lozinku nakon 120 minuta koristeći se značajkom Forgot your password (Zaboravili ste lozinku).

MySony zaslon za prijavu

Želim ažurirati račun

Za ažuriranje e-pošte ili adrese:

  1. Prijavite se u My Sony račun
  2. Idite na odjeljak My account (Moj račun)
  3. Ažurirajte željena polja

 

Mogu li promijeniti lozinku?

Postupak promjene lozinke:

  1. Prijavite se u My Sony račun
  2. Idite na odjeljak My account (Moj račun)
  3. Pomičite se prema dolje sve do odjeljka Change my password (Promijeni lozinku)
  4. Unesite staru i novu lozinku
  5. Potvrdite pritiskom opcije Change my password (Promijeni lozinku)

 

Želim izbrisati račun

Bit će nam žao ako odete, ali možete izbrisati račun slijedeći korake u nastavku:

  1. Prijavite se u My Sony račun
  2. Kliknete na account information (informacije o računu) 
  3. Pomičite se prema dolje sve do dna stranice i odaberite opciju Remove account (Ukloni račun)

Uklanjanje računa

 

Proizvodi

Što ako ne mogu naći proizvod koji želim registrirati?

  1. Najprije provjerite je li proizvod koji želite registrirati proizvod tvrtke Sony Electronic. Ako imate uređaj Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, trebali biste posjetiti jedno od sljedećih web-mjesta:
  2. Ako ste sigurni da posjedujete proizvod tvrtke Sony Electronics i ručno ste unijeli ime proizvoda, ali svejedno ga ne možete pronaći, probajte ga pronaći preko padajućeg izbornika.
  3. Ako prve dvije mogućnosti ne pomažu, proizvod možda nije registriran u našoj bazi podataka. Kontaktirajte nas kako bismo to potvrdili.

 

Na koji način mogu ažurirati ili ukloniti proizvod?

Za ažuriranje ili uklanjanje proizvoda postupite na sljedeći način:

  1. Prijavite se u My Sony račun
  2. Idite na My products (Moji proizvodi) i odaberite povezani proizvod
  3. Pritisnite „Change my product details“ (Promijeni detalje proizvoda) ili „Remove the product“ (Ukloni proizvod)

 

Ne mogu se registrirati jer web-mjesto ne prihvaća moj serijski broj

Na sreću, polje za serijski broj nije obavezno pa možete nastaviti bez njega.

Ako niste sigurni gdje možete pronaći serijski broj, pogledajte stranicu pomoći. Na njoj je prikazano gdje možete pronaći model i serijski broj proizvoda.

 

Na koji način mogu provjeriti je li registracija proizvoda uspješno izvršena?

  1. Idite na karticu „My products” (Moji proizvodi)
  2. Provjerite je li proizvod dostupan.
  3. Ako nije dostupan ili ažuriran, pokušajte registrirati proizvod ili ponovno provedite ažuriranje. Ako i dalje ne možete registrirati proizvod, kontaktirajte nas.