ID oznaka članka : 00155218 / Posljednja izmjena : 23/05/2019

Treba mi pomoć s My Sony računom ili registracijom proizvoda u MySony računu

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka


 

Nevažeća adresa e-pošte ili lozinka

1. korak: Provjerite jeste li ispravno unijeli registriranu adresu e-pošte.

Možda ste pogrešno unijeli neki od znakova ili upotrebljavate pogrešnu adresu e-pošte:

  • Usluga MySony povezana je s drugim Sony računima kao što su PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia i ostali: adresu e-pošte povezanu s vašim drugim Sony računima možete upotrijebiti za prijavu na MySony.
     
  • Ako ste ranije stvorili Sony račun, a niste ga potvrdili putem e-pošte unutar zadanog vremenskog okvira (72 sata), taj račun nećete moći upotrebljavati. Upamtite da se to odnosi na sve usluge tvrtke Sony. Prijavite se na nepotvrđeni račun, ponovno pošaljite poveznicu za aktivaciju/potvrdu i aktivirajte svoj račun putem e-pošte.
     

Korak 2: Upotrijebite funkciju „Zaboravio/la sam lozinku”

Svoju lozinku možete ponovno postaviti tako da pokušate sljedeće mogućnosti ponovnog postavljanja lozinke:

  1. Unesite datum rođenja koji ste registrirali
  2. Odgovorite na sigurnosno pitanje
  3. Mobilna provjera (Kako omogućiti provjeru u 2 koraka)

Nakon što ste uspješno slijedili te korake, primit ćete poveznicu za ponovno postavljanje lozinke. Ako niste primili e-poštu, provjerite mapu s neželjenom poštom.
U protivnom pokušajte ponovno poslati poveznicu ili pričekajte 24 sata i pokušajte ponovno.

Napomena: naš sustav odmah vas upućuje na kontaktiranje podrške ako pogriješite u jednoj od tri mogućnosti. Imajte na umu da možete pokušati i preostale mogućnosti!
 

MySony račun je zaključan

„Dosegnut je maksimalan broj neuspjelih pokušaja prijave. Radi vaše sigurnosti vaš će račun biti zaključan 120 minuta.”

Nakon 120 minuta provjerite tipke Caps Lock i Num Lock na svojoj tipkovnici kako biste ispravno unijeli lozinku.
Možete i ponovno postaviti lozinku s pomoću opcije Zaboravio/la sam lozinku.
 

Izmjene MySony računa

Kako izmijeniti informacije o računu (e-pošta, lozinka i adresa)

  • Prijavite se na MySony račun
  • Idite na [My Account Details] (Pojedinosti o mojem računu)
  • Ažurirajte željena polja

Želim izbrisati svoj MySony račun

Bit će nam žao ako odete, ali račun možete ukloniti slijedeći korake u nastavku:

  • Prijavite se na MySony račun
  • Kliknite na [My Account Details] (Pojedinosti o mojem računu)
  • Pomaknite se do kraja i odaberite [Remove account] (Ukloni račun)

 

Kako povezati MySony s ostalim računima za usluge tvrtke Sony

Ako imate postojeći račun za drugu uslugu tvrtke Sony, možete se prijaviti na MySony s pojedinostima drugog računa. Zatim ćete primiti upit o nadogradnji računa. Prije dovršetka nadogradnje možda ćete morati unijeti neke dodatne informacije. I obrnuto, nakon što stvorite MySony račun, možete ga upotrebljavati za prijavu u druge usluge tvrtke Sony.

Možete povezati svoje račune za sljedeće mrežne usluge grupacije Sony:

Usluge koje pruža tvrtka Sony Europe:

  • MySony
  • Zajednica Sony

Usluge koje pružaju druge tvrtke grupacije Sony:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

Kako omogućiti provjeru u dva koraka?

  1. Prijavite se na MySony, odaberite [My Account] (Moj račun) i pomaknite se do opcije [Change Other Security Details] (Promijeni ostale sigurnosne pojedinosti).
  2. Odaberite [2 Step Verification] (Provjera u dva koraka) (na dnu stranice) i odaberite [Edit] (Uredi).
  3. Unesite svoj telefonski broj.
  4. Primit ćete kod od 6 znamenki za aktivaciju provjere u dva koraka.

Pričuvni kodovi

Ako iz nekog razloga ne možete dobiti kod za provjeru u dva koraka, možete se prijaviti s pomoću pričuvnog koda. Primit ćete deset kodova koje možete upotrijebiti samo jednom.

 

Što ako ne mogu naći proizvod koji želim registrirati?

  1. Prvo provjerite je li proizvod koji želite registrirati proizvod tvrtke Sony Electronics (to obuhvaća televizore, audio i fotografske proizvode). Ako imate uređaj Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, trebali biste posjetiti jedno od sljedećih web-mjesta:
  1. Ako ste sigurni da posjedujete proizvod tvrtke Sony Electronics i ručno ste unijeli ime proizvoda, ali ga svejedno ne možete pronaći, pokušajte ga pronaći preko padajućeg izbornika.
     
  2. Ako ste proizvod kupili na području izvan Europe (npr. Pacifička Azija, Sjeverna i Južna Amerika itd.), posjetite odgovarajuće web-mjesto tog područja da biste registrirali proizvod. Proizvode kupljene izvan Europe trenutačno nije moguće registrirati na usluzi MySony. Ispričavamo se zbog neugodnosti.
  1. Ako prve dvije mogućnosti ne pomažu, proizvod možda nije registriran u našoj bazi podataka. Kontaktirajte nas kako bismo to potvrdili.