ID oznaka članka : 00187137 / Posljednja izmjena : 29/10/2018

Promotivni povrat novca za digitalnu fotoopremu

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka

Promotivni povrat novca pri kupnji digitalne opreme za snimanje

 

1.    Kako mogu sudjelovati u promociji?

 

1. KORAK

Kupite jedan od odgovarajućih modela između 01.11.2018. i 31.01.2019. kod prodavača koji sudjeluju u promociji kako biste ostvarili pravo na povrat novca.

 

2. KORAK

Posjetite web-stranicu kampanje i kliknite na tipku "Zahtjev" za registraciju. Zahtjeve morate predati online 30 dana nakon datuma kupnje, inače neće biti prihvaćeni.
Napomena: Zahtjeve možete podnijeti između 01.11.2018. i 31.03.2019.

 

3. KORAK

Prijavite se na MySony ili izradite MySony račun i popunite obrazac za kampanju unosom sljedećih podataka:
 

·         Podaci o proizvodu: model, serijski broj, datum kupnje i trgovina

·         Vaši osobni podaci: ime, e-adresa, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

·         Vaš dokaz o kupnji

·         Slika vašeg serijskog broja


Nakon unosa ovih podataka, kliknite na tipku "Pošalji".

 

4. KORAK

Nakon što pošaljete svoj obrazac, bit ćete preusmjereni na stranicu za potvrdu i primit ćete na svoju e-adresu poruku s potvrdom vaše registracije. Vaš registracijski kôd je 8-znamenkasti broj koji će biti naveden u predmetnom retku e-poruke. Taj će kôd služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

 

5. KORAK

Ako vaš zahtjev ispunjava uvjete i odredbe promocije, dobit ćete odgovarajući povrat novca u roku od 30 dana od provjere valjanosti vašeg zahtjeva. Ako želite provjeriti status svoga zahtjeva za povrat novca, kliknite na poveznicu "Pogledajte status vašeg zahtjeva" na početnoj stranici kampanje.

 

 

2.    Zašto moram poslati dokaz o kupnji?
Dokaz o kupnji trebamo kako bismo provjerili zadovoljava li vaš unos odredbe i uvjete promocije.
 

3.    Zašto moram poslati naziv modela i serijski broj?
Time se smanjuje količina administracije za vas, jer možemo provjeriti serijski broj i zadovoljavate li uvjete za promociju.

 

4.    Web-stranica kaže da moj serijski broj nije prepoznat. Zašto se to događa?
Provjerite jeste li serijski broj unijeli pravilno. Ako ste sigurni da su podaci točni, vaš model možda nije uključen u ovu promociju.

 

5.    Dobio/la sam poruku da je moj zahtjev nepotpun. Što sada moram napraviti?
Pošaljite nam podatke zatražene u poruci što je prije moguće kako bismo mogli potvrditi vaše sudjelovanje u promociji. Ako ne odgovorite u roku od 10 dana, ne možemo jamčiti da ćete dobiti povrat novca.

 

6.    Kupio/la sam svoj proizvod u Hrvatskoj, ali nemam bankovni račun u Hrvatskoj. Mogu li i dalje sudjelovati u promotivnom povratu novca?
Nažalost, uvjete za sudjelovanje u ovoj promociji ispunjavaju samo korisnici s bankovnim računom u Hrvatskoj. Ova se promocija odnosi samo na proizvode koje je Sony isporučio i distribuirao u Hrvatskoj. Uspješna isplata povrata novca provest će se bankovnom transakcijom na račune kojima upravlja financijska institucija koja se nalazi u Hrvatskoj.

 

7.    Poslao/la sam dokaz o kupnji (i ostale dokumente) na poštansku adresu koju mi je dao moj lokalni trgovac. Međutim, nisam čuo/la ništa o svome zahtjevu.
Nažalost, zahtjevi poslani poštom nisu valjani. Prijavite se ili registrirajte online i pružite potrebne informacije (pogledajte 3. korak).

 

8.    Podnio/podnijela sam zahtjev za tri (3) proizvoda, ali imam pravo na povrat novca samo za jedan (1) proizvod. Zašto ne ostvarujem pravo za druge proizvode?
Svaki zahtjev morate ispuniti zasebno na našoj web-stranici. Po dovršetku svakog uspješnog zahtjeva imat ćete priliku podnijeti novi zahtjev. Kliknite na tipku "Zahtjev za drugi proizvod" kako biste sastavili zahtjev za drugi proizvod.

           NAPOMENA: Moguće je podnijeti najviše tri (3) zahtjeva po korisniku (i samo jedan zahtjev po proizvodu).

 

Ako i dalje imate poteškoća pri podnošenju zahtjeva za povrat novca, molimo, obratite nam se za pomoć.