Aplikacije se trenutačno ne prikazuju ili ne rade na određenim Sony Bravia televizorima (serije XE70, WE6 i WE75) – 17. studenog 2017.
Svjesni smo da možda imate određene poteškoće s reprodukcijom ili pristupom određenim videozapisima na zahtjev ili drugim aplikacijama s internetskim uslugama.*
Privremeno rješenje jest pokretanje osobnih podataka na sljedećoj lokaciji: [Settings] (Postavke) > [Customer support] (Korisnička podrška) > [Initialise personal information] (Pokretanje osobnih podataka).
Ako vam navedeni postupak ne bude djelovao i još uvijek budete imali probleme, preporučujemo da ponovno postavite svoju televiziju na tvorničke postavke: [Settings] (Postavke) > [Customer support] (Korisnička podrška) > [Factory settings] (Tvorničke postavke). Napominjemo da će se prikazat zaslon za početno postavljanje nakon što dovršite postupak.
Naši inženjeri trenutačno istražuju uzrok i uskoro će nam pružiti trajno rješenje (u obliku ažuriranja softvera).
Kako biste bili u toku, preporučujemo da zabilježite ovu stranicu. Možete i dodati svoj model u mobilnu aplikaciju Support tvrtke Sony kako biste na vrijeme dobili obavijesti.
Ispričavamo se zbog bilo kakvih poteškoća.
NAPOMENA: Trenutačno samo manji broj korisnika ima navedeni problem. Ako vaše aplikacije rade, zanemarite ovu obavijest.*