ID oznaka članka : 00198101 / Posljednja izmjena : 16/04/2018

Poruka o pogrešci aplikacije YouTube

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka

Vaš Sony TV ili Blu-ray uređaj za reprodukciju možda će prikazivati poruku pogreške na zaslonu kada gledate YouTube, emitiranje uživo putem antene/kabelske televizije/satelita ili putem uređaja povezanih s pomoću priključka HDMI. Osim toga, aplikacija YouTube možda se neće pokrenuti ili neće biti moguće uspostaviti mrežnu vezu.

Ti su problemi sada riješeni; međutim, ako i dalje imate isti problem, preporučujemo da slijedite koraku u nastavku.

Kako riješiti ovaj problem? 

Imam 

 

Sony Android TV

Kako biste riješili ovaj problem, očistite podatke aplikacije i međumemoriju aplikacije YouTube:

  1. Odaberite [HOME] > [Settings] > [Apps] (POČETNA > Postavke > Aplikacije)

  2. Odaberite [YouTube]

  3. Odaberite [Clear data] > [OK] (Očisti podatke > U redu)


Youtube: Android 400 issue

 

Sony Smart TV bez operacijskog sustava Android

Da biste riješili ovaj problem, izvršite korake u nastavku.

  • Inicijalizacija postavki preglednika i brisanje svih kolačića: 
    (Primjenivo za serije W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB i W750C)
  1. Pokrenite preglednik u izborniku [App] (Aplikacija)

  2. Odaberite [Options] (Opcije)

  3. Odaberite [Browser Settings] (Postavke preglednika)

  4. Odaberite [Delete all Cookies] (Obriši sve kolačiće)

 

YouTube: non-Android 2

 

 

  • Inicijalizacija osobnih informacija na TV-u:
    (Primjenjivo za serije WD75, WD6, WE75, WE6, XE70, WF6)
  1. Odaberite [HOME] > [Settings] (POČETNA > Postavke)
     
  2. Odaberite [Customer Support] (Korisnička podrška)
     
  3. Odaberite [Initialize Personal Information] (Inicijaliziraj osobne informacije).
     
  4. Odaberite [OK] (U redu)

 

Youtube: non-android initialise personal information

Sony Smart Blu-ray uređaj za reprodukciju 

Sa zadovoljstvom vas obavještavamo da je ovaj problem riješen.