ID oznaka članka : 00198735 / Posljednja izmjena : 17/05/2018

Ne možete pristupiti aplikacijama, ažuriranjima ili mrežnim uslugama na svom televizoru Bravia? – 17. svibnja 2018.

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka

Od 21. svibnja 2018. na jakom malom dijelu televizora Bravia može biti onemogućen pristup aplikacijama, ažuriranjima ili nekim drugim mrežnim uslugama. To je zbog predmemoriranih informacija* koje ostaju na vašem uređaju – obično za vaš internetski usmjerivač – nakon ažuriranja Bravia poslužitelja.

Ako ne možete vidjeti ni jednu ikonu mrežne usluge ili aplikacija ili ako ne možete pristupiti drugim mrežnim uslugama na svome televizoru, pokušajte sljedeće:

  • odspojite i nakon toga ponovno spojite kabele za napajanje svog televizora i internetskog preusmjerivača nakon jedne minute


Za bolji rad televizora preporučujemo vam da instalirate najnovije ažuriranje programskih datoteka instalirano na vašem uređaju. 


Ako još uvijek ne možete pristupiti aplikaciji ili nekoj drugoj mrežnoj usluzi nakon što ste pokušali prethodna rješenja, obratite nam se.

Ispričavamo se zbog bilo kakvih problema koji su mogli nastati.


*Pod predmemorirane informacije spadaju internetski podaci, ISP podaci i podaci o preusmjerivaču / kućnoj mreži.