ID oznaka članka : 00223459 / Posljednja izmjena : 02/08/2019

[Riješeno] Problemi sa zvukom ARC (Audio Return Channel) sustava kućnog kina na Android televizoru tvrtke Sony (modeli iz razdoblja od 2016. do 2018.) nakon ažuriranja sustava Android™ 8.0 Oreo™

    Sa zadovoljstvom objavljujemo da je taj problem riješen. Ako ste instalirali programske datoteke v6.5830 (Android 8.0 Oreo), preuzmite najnovije programske datoteke (v6.6510) na televizor:

    Ako prvi put nadograđujete na Oreo, najnovije programske datoteke donijet će vam mnoštvo pogodnosti. za potpuni popis značajki i pogodnosti ili za preuzimanje programskih datoteka idite na stranicu za svoj televizor.

    Hvala vam na strpljenju i ispričavamo se na svim neprilikama koje smo ovime izazvali.
     

     


    Problemi sa zvukom ARC (Audio Return Channel) sustava kućnog kina na Android televizoru tvrtke Sony (modeli iz razdoblja od 2016. do 2018.) nakon ažuriranja sustava Android™ 8.0 Oreo™

    Znamo da je prilikom prelaska televizora iz stanja pripravnosti možda došlo do problema sa zvukom koji se reproducira putem ARC priključka povezanog s tankim zvučnim sustavom, A/V prijamnikom ili sustavom kućnog kina.

    Naši inženjeri trenutno istražuju uzrok problema. Kako biste bili informirani, redovito posjećujte ili označite ovu stranicu.

    U međuvremenu isprobajte sljedeća zaobilazna rješenja navedenim redoslijedom. Ako se simptomi nastave pojavljivati, preporučujemo upotrebu sljedećeg zaobilaznog rješenja na popisu.

    NAPOMENA: prije upotrebe zaobilaznog rješenja u nastavku prioritet audio sustava postavite na uključeno. 
    [HOME] > [Settings] (Postavke) > [Sound] (Zvuk) > [Audio system prioritisation] (Prioriteti audio sustava) 

    1. zaobilazno rješenje: 

    • Isključite audio uređaj pomoću daljinskog upravljača uređaja 
    • Isključite televizor pomoću daljinskog upravljača televizora
    • Uključite televizor pomoću daljinskog upravljača televizora

    NAPOMENA: audio uređaj automatski će se uključiti pomoću funkcije BRAVIA Sync (HDMI CEC)

    2. zaobilazno rješenje:

    • Promijenite postavke zvučnika u opciji [HOME] > [Settings] (Postavke) > [Sound] (Zvuk) > [Speakers] (Zvučnici) > [TV speakers] (TV zvučnici)
    • Isključite televizor pomoću daljinskog upravljača televizora
    • Uključite televizor pomoću daljinskog upravljača televizora

    NAPOMENA: postavke zvučnika automatski će se promijeniti u [Audio system] (Audio sustav) pomoću funkcije BRAVIA Sync (HDMI CEC).

    3. zaobilazno rješenje:

    • Postavite kontrolu funkcije BRAVIA Sync u opciji [HOME] > [Settings] (Postavke) > [External inputs] (Vanjski ulazi) > [BRAVIA Sync settings] (Postavke funkcije BRAVIA Sync) > [BRAVIA Sync control] (Kontrola funkcije BRAVIA Sync) 
    • Odaberite [Yes] (Da) kad se prikaže poruka [Remove recognized devices from the list] (Ukloni prepoznate uređaje s popisa)
      NAPOMENA: kontrola funkcije BRAVIA Sync isključit će se.
    • Ponovno odaberite kontrolu funkcije BRAVIA Sync kako biste je uključili
      NAPOMENA: postavke zvučnika automatski će se promijeniti na [Audio system] (Audio sustav).

    4. zaobilazno rješenje:

    • Ponovno postavite televizor
      1. Isključite televizor.
      2. Iskopčajte kabel za napajanje televizora iz strujne utičnice.
      3. Ostavite televizor bez napajanja dvije minute.
      4. Ukopčajte kabel za napajanje u strujnu utičnicu.

    Hvala vam na strpljenju i ispričavamo se na svim neprilikama koje smo ovime izazvali.