ID oznaka članka : 00251096 / Posljednja izmjena : 12/07/2022Ispis

Promotivna akcija za povrat novca za objektive Alpha (Cashback)

    1.  Kako mogu sudjelovati u promociji?

    2.  Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    3.  Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    4. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    5. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    6. Registrirao sam svoj fotoaparat, ali nisam dobio svoje vaučer kodove, što da radim?

    7. Koji je maksimalni iznos zahtjeva koje mogu ostvariti?

     

    1. Kako mogu sudjelovati u promociji?

    1. KORAK

    Kupite fotoaparat koji ispunjava uvjete kampanje, registrirajte ga na web-mjestu My Sony te navedite da želite primati marketinške poruke e-pošte. U roku od 24 sata od završetka registracije dobit ćete tri vaučera s kodovima pomoću kojih možete ostvariti povrat novca pri kupnjijednog do tri objektiva koji ispunjavaju uvjete kampanje u trgovinama koje sudjeluju u kampanji.

    2. KORAK

    Otvorite web-mjesto kampanje pa kliknite gumb „Iskoristi” da biste se registrirali. Povrat novca možete iskoristiti najranije trideset (30) dana nakon datuma kupnje relevantnog odnosno relevantnih objektiva i najkasnije tri mjeseca od kupnje objektiva. Pokušaji iskorištavanja poslani izvan tog razdoblja neće biti odobreni.

    3. KORAK

    Prijavite se na My Sony ili izradite My Sony račun i popunite obrazac za kampanju unosom sljedećih podataka:

    · Podaci o proizvodu vašeg objektiva: model, serijski broj, jedinstveni kod kupona primljen putem My Sony, datum kupnje i prodavač

    · Vaši osobni podaci: ime, e-adresa, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

    · Kopiju izvornog ispisanog računa/fakture za objektiv obuhvaćen promotivnom akcijom na kojoj se jasno vide naziv prodavača, naziv proizvoda i datum kupnje

    · Fotografiju bijele naljepnice s linijskim kodovima, modelom i serijskim brojem objektiva obuhvaćenog promotivnom akcijom koja je IZREZANA iz ambalaže objektiva,

    Nakon unosa ovih podataka, kliknite na tipku "Pošalji".

    4. KORAK

    Nakon što pošaljete svoj obrazac, bit ćete preusmjereni na stranicu za potvrdu i primit ćete na svoju e-adresu poruku s potvrdom vaše registracije. Vaš registracijski kôd je 8-znamenkasti broj koji će biti naveden u predmetnom retku e-poruke. Taj će kôd služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

    5. KORAK

    Ako vaše potraživanje udovoljava uvjetima i odredbama promocije, primit ćete određeni povrat novca u roku od 28 dana od valjanosti zahtjeva. Ako želite provjeriti status zahtjeva za povratom novca, kliknite vezu "Pogledajte status zahtjeva" na početnoj stranici kampanje.

    NAPOMENA: Po korisniku se mogu podnijeti najviše tri (3) zahtjeva (i samo jedan zahtjev po modelu). Svaki se kod može koristiti samo jednom.

    2.  Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    "Prihvatljiv dokaz o kupnji mora sadržavati niže navedene kriterije:

    1. Ime trgovca.

    2. Datum kupnje.

    3. Detalje o proizvodu.

    4. Broj računa

    Uzimajući u obzir da se zahtjev može odbiti ako dostavljeni dokumenti ne ispunjavaju gore navedene kriterije. "

    3.  Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    Vaša datoteka ne smije biti veća od 5 MB. Možete prenijeti samo standardne JPEG, JPG, PNG i PDF formate.

    4. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    Automatski e-mail za potvrdu se šalje kada je zahtjev podnesen i drugi e-mail potvrde kada je zahtjev prihvaćen. Ako nam budu potrebne dodatne informacije, šaljemo vam zasebnu e-poštu. Svakako provjerite mapu neželjene pošte / neželjene pošte u vašem poštanskom sandučiću. Osim toga, možete koristiti ovu vezu kako biste pratili napredak vašeg zahtjeva unosom ID-a potraživanja navedenog u e-pošti s potvrdom.

    5. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    Slobodno se obratite našoj liniji za podršku putem ove veze kako biste dobili bilo kakvu pomoć u vezi s podnošenjem zahtjeva ili prijavljivanjem bilo kakvih problema s kojima se možete susresti.

    6. Registrirao sam svoj fotoaparat, ali nisam dobio svoje vaučer kodove, što da radim?

    Ako ste novi korisnik, svakako registrirajte kameru koja ispunjava uvjete kampanje na web-mjestu My Sony. Napomena: tri jedinstvena koda primit ćete u tri različite poruke e-pošte u roku od 24 sata od registracije proizvoda.

    U slučaju da niste dobili nikakvu e-poštu, provjerite mapu s neželjenom poštom.

     

    7. Koji je maksimalni iznos zahtjeva koje mogu ostvariti?

    Primit ćete 3 kupona s kodom za svaki registrirani fotoaparat ili kameru koja ispunjava uvjete. Ne postoji ograničenje za količinu registriranih uređaja koji ispunjavaju uvjete.

    Npr.: Ako kupite i registrirate 3 uređaja koji ispunjavaju uvjete, dobit ćete ukupno 3x3=9 kupona.

    Ograničeni ste na jedan zahtjev po pojedinačnom modelu objektiva za svaki registrirani uređaj koji ispunjava uvjete.