ID oznaka članka : 00251096 / Posljednja izmjena : 25/02/2021

Promotivna akcija za povrat novca za objektive Alpha

    1.  Kako mogu sudjelovati u promociji?"

    2.  Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    3.  Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    4.  Kupio sam svoj proizvod nekoliko tjedana prije / nakon datuma promocije. Može li Sony napraviti iznimku i odobriti plaćanje za povrat novca za moju kupnju?

    5. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    6. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    7. Regisztráltam a fényképezőgépemet, de nem kaptam meg az utalványkódomat, mit tegyek?


     

    1.Kako mogu sudjelovati u promociji?"

    1. KORAK

    Kupite fotoaparat koji ispunjava uvjete (ILME-FX3/ ILCE-1/ ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series) do 31.03.2022 (uključen ), Registrirajte svoju prihvatljivu kameru na My Sony između 12.10.2020 i 15.06.2022 (uključena) i primite 3 koda bona za potraživanje povrata novca kada kupite objektiv koji ispunjava uvjete između 12.10.2020 i 30.06.2022 od trgovca koji sudjeluje.

    2. KORAK

    Uđite na web mjesto kampanje i kliknite gumb "Potraži" za registraciju. Zahtjevi se moraju podnijeti putem interneta od datuma kupnje do 31.07.2022, u suprotnom neće biti prihvaćeni.

    Napomena: Zahtjeve možete podnijeti između 12.10.2020. i 31.07.2022.

    3. KORAK

    Prijavite se na My Sony ili izradite My Sony račun i popunite obrazac za kampanju unosom sljedećih podataka:

    · Az Ön Lens termékinformációi: modell, sorozatszám, egyedi utalványkód, amelyet a My Sony-n keresztül kaptam, a vásárlás dátuma és a kereskedő

    · Vaši osobni podaci: ime, e-adresa, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

    · Kopiju izvornog ispisanog računa/fakture za objektiv obuhvaćen promotivnom akcijom na kojoj se jasno vide naziv prodavača, naziv proizvoda i datum kupnje

    · Fotografiju bijele naljepnice s linijskim kodovima, modelom i serijskim brojem objektiva obuhvaćenog promotivnom akcijom koja je IZREZANA iz ambalaže objektiva,

    Nakon unosa ovih podataka, kliknite na tipku "Pošalji".

    4. KORAK

    Nakon što pošaljete svoj obrazac, bit ćete preusmjereni na stranicu za potvrdu i primit ćete na svoju e-adresu poruku s potvrdom vaše registracije. Vaš registracijski kôd je 8-znamenkasti broj koji će biti naveden u predmetnom retku e-poruke. Taj će kôd služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

    5. KORAK

    Ako vaše potraživanje udovoljava uvjetima i odredbama promocije, primit ćete određeni povrat novca u roku od 28 dana od valjanosti zahtjeva. Ako želite provjeriti status zahtjeva za povratom novca, kliknite vezu "Pogledajte status zahtjeva" na početnoj stranici kampanje.

    NAPOMENA: Po korisniku se mogu podnijeti najviše tri (3) zahtjeva (i samo jedan zahtjev po modelu). Svaki se kod može koristiti samo jednom.

    2.  Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    "Prihvatljiv dokaz o kupnji mora sadržavati niže navedene kriterije:

    1. Ime trgovca.

    2. Datum kupnje.

    3. Detalje o proizvodu.

    4. Broj računa

    Uzimajući u obzir da se zahtjev može odbiti ako dostavljeni dokumenti ne ispunjavaju gore navedene kriterije. "

    3.  Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    Vaša datoteka ne smije biti veća od 5 MB. Možete prenijeti samo standardne JPEG, JPG, PNG i PDF formate.

    4.  Kupio sam svoj proizvod nekoliko tjedana prije / nakon datuma promocije. Može li Sony napraviti iznimku i odobriti plaćanje za povrat novca za moju kupnju?

    Kupce koji se prijavljuju za ovu promociju možemo uzeti u obzir samo ako je njihov proizvod kupljen unutar datuma navedenih u Uvjetima i odredbama.

    5. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    Automatski e-mail za potvrdu se šalje kada je zahtjev podnesen i drugi e-mail potvrde kada je zahtjev prihvaćen. Ako nam budu potrebne dodatne informacije, šaljemo vam zasebnu e-poštu. Svakako provjerite mapu neželjene pošte / neželjene pošte u vašem poštanskom sandučiću. Osim toga, možete koristiti ovu vezu kako biste pratili napredak vašeg zahtjeva unosom ID-a potraživanja navedenog u e-pošti s potvrdom.

    6. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    Slobodno se obratite našoj liniji za podršku putem ove veze kako biste dobili bilo kakvu pomoć u vezi s podnošenjem zahtjeva ili prijavljivanjem bilo kakvih problema s kojima se možete susresti.

    7. Regisztráltam a fényképezőgépemet, de nem kaptam meg az utalványkódomat, mit tegyek?

    Ako ste novi kupac, provjerite jeste li registrirali odgovarajuću kameru (ILME-FX3/ ILCE-1/ ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE- 9 Series) na My Sony između 12.10.2020 i 15.06.2022. Datum kupnje ove kamere trebao bi biti između 12.10.2020 i 31.03.2022. Napomena: tri jedinstvene šifre s pomoću kojih možete zatražiti povrat novca pri narednim kupnjama objektiva dostavit ćemo vam u zasebnim porukama e-pošte u roku od 24 sata od registracije proizvoda.

    Ako ste postojeći kupac i registrirali ste fotoaparat koji ispunjava uvjete prije 12.10.20, ali niste registrirali kupnju objektiva kod Sonyja u prethodnih 12 mjeseci, trebali biste od tvrtke My Sony primiti e-poštu s vašim osobnim kodovima do 12.10.2020.

    U slučaju da niste dobili nikakvu e-poštu, provjerite mapu s neželjenom poštom.