ID oznaka članka : 00253745 / Posljednja izmjena : 18/11/2020

Rješavanje problema sa stalnim ponovnim pokretanjem Sony Android TV-a iz 2020. godine

    Ako kupac ne upotrebljava HbbTV, a problem se i dalje javlja nakon poduzimanja koraka iz ovog članka, savjetujte kupcu da onemogući HbbTV.

    Događa li vam se da se vaš Sony Android TV iz 2020. godine stalno ponovo pokreće?

    Ako se vaš Sony Android TV stalno ponovo pokreće, odnosno ako ’je zapeo u slijedu neprekidnog ponovnog pokretanja, možda ćete morati prisilno vratiti tvorničke postavke.

    Do problema sa stalnim ponovnim pokretanjem može doći ako softver televizora prestane raditi nakon ažuriranja programskih datoteka i ne možete izvršiti standardno vraćanje tvorničkih postavki.

    Ako se televizor počne stalno ponovo pokretati, na njemu će se prikazati sljedeći početni zaslon:

    Ponovo pokretanje verzije sustava Marshmallow

    Prisilno vraćanje tvorničkih postavki s pomoću gumba na televizoru

    UPOZORENJE: Prisilnim vraćanjem tvorničkih postavki uklonit će se sve prilagođene postavke na televizoru, uključujući preuzete aplikacije, podatke sustava, redoslijed kanala i postavke bežične mreže. Podaci demonstracijskog načina rada za trgovine na modelima ZH8 također će se izbrisati iz unutarnje memorije. Ako možete pristupiti TV izborniku, umjesto toga vratite tvorničke postavke.

    Prije prisilnog vraćanja tvorničkih postavki

    • Za taj su postupak možda potrebne dvije osobe.
    • Lokacija gumba ovisi o modelu televizora.
    • Nakon prisilnog vraćanja tvorničkih postavki možda ćete moći vratiti neke podatke aplikacija ako su te aplikacije sinkronizirane s vašim Google™ računom. Koraci za sinkronizaciju aplikacija ovise o opcijama TV izbornika:
      • HOME (Početna stranica) → Settings (Postavke) → Device Preferences (Preference uređaja) ili Accounts & Sign-In (Računi i prijava) → GoogleOdaberite sinkronizirane aplikacije → Odaberite stavke koje želite sinkronizirati s računom → Sync now (Sinkroniziraj sada).
      • HOME (Početna stranica) → Settings (Postavke) → GoogleOdaberite sinkronizirane aplikacije pod Sync (Sinkronizacija) → Odaberite stavke koje želite sinkronizirati s računom → Sync now (Sinkroniziraj sada).
      • HOME (Početna stranica) → Settings (Postavke) → Personal (Osobno) → GoogleOdaberite sinkronizirane aplikacije pod Sync (Sinkronizacija) → Odaberite stavke koje želite sinkronizirati s računom → Sync now (Sinkroniziraj sada).

    Postupak prisilnog vraćanja tvorničkih postavki

    Prvo utvrdite broj gumba na televizoru. Lokaciju gumba možete saznati na ovoj vezi.

    1. Samo jedan gumb na televizoru: Gumb (Napajanje) nalazi se na donjem središnjem dijelu ili na lijevoj strani televizora kada ga gledate sprijeda.
    2. Tri gumba na televizoru: Gumbi se nalaze na desnoj ili lijevoj strani televizora ili na njegovoj poleđini, ovisno o modelu.

    Ako ne možete pronaći gumbe na televizoru, proučite priručnik za svoj televizor. Priručnici se nalaze na web-stranici podrške za vaš model televizora.


    Slijedite upute u skladu s brojem gumba na vašem televizoru.

    Vrsta A: Vaš televizor ima samo jedan gumb

    Vrsta B: Vaš model televizora ima tri gumba


    Izvršeno je prisilno vraćanje tvorničkih postavki i sad ne mogu podesiti satelitske programe

    Ako imate poteškoća s podešavanjem satelitskih programa nakon vraćanja tvorničkih postavki, proučite naš vodič za podešavanje satelitskih programa ili pogledajte ovaj videozapis:

    Ako i dalje niste sigurni kako ga podesiti, obratite nam se.