ID oznaka članka : 00291215 / Posljednja izmjena : 15/06/2023Ispis

Promotivna akcija Dobrodošli u svijet vlogova (01.04.2023 - 30.06.2024)

    1. Kako mogu sudjelovati u promociji?

    2.  Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    3.  Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    4.  Kupio sam svoj proizvod nekoliko tjedana prije / nakon datuma promocije. Može li Sony napraviti iznimku i odobriti plaćanje za povrat novca za moju kupnju?

    5. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    6. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    7. Registrirao sam svoju kameru, ali nisam primio svoje voucher kodove, što da radim?

     

     

    1. Kako mogu sudjelovati u promociji?

    1. KORAK

    Kupite fotoaparat koji ispunjava uvjete do 31. 3. 2024. (uključujući taj datum), registrirajte svoj fotoaparat koji ispunjava uvjete na stranici My Sony između 1. 4. 2023. i 15. 6. 2024. (uključujući te datume) i primit ćete tri koda vaučera za traženje gotovinskog povrata prilikom kupnje objektiva i/ili dodatne opreme koji ispunjavaju uvjete između 1. 4. 2023. i 30. 6. 2024. (uključujući te datuma) od maloprodajnog trgovca koji sudjeluje u promotivnoj akciji.

    2. KORAK

    Uđite na web mjesto kampanje i kliknite gumb "Potraži" za registraciju. Zahtjevi se moraju podnijeti putem interneta od datuma kupnje do 31.08.2024, u suprotnom neće biti prihvaćeni.

    Napomena: Zahtjeve možete podnijeti između 01.05.2023. i 31.08.2024.

    3. KORAK

    Prijavite se na MySony ili izradite MySony račun i popunite obrazac za kampanju unosom sljedećih podataka:

    · Podaci o proizvodu vašeg objektiva: model, serijski broj, jedinstveni kod kupona primljen putem My Sony, datum kupnje i prodavač

    · Vaši osobni podaci: ime, e-adresa, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

    · Vaš dokaz kupnje za objektiv

    I) fotografija broja modela i serijskog broja objektiva obuhvaćenog promotivnom akcijom i bijele naljepnice s crtičnim kodovima s ambalaže proizvoda i/ili fotografija i serijski broj dodatne opreme koja ispunjava uvjete u originalnoj kutiji; II) kopija originalnog računa ili fakture za kupnju objektiva i/ili dodatne opreme obuhvaćene promotivnom akcijom na kojima se jasno vidi naziv maloprodajnog trgovca, naziv proizvoda i datum kupnje; i III) važeći kod vaučera.

    Nakon unosa ovih podataka, kliknite na tipku "Pošalji".

    4. KORAK

    Nakon što pošaljete svoj obrazac, bit ćete preusmjereni na stranicu za potvrdu i primit ćete na svoju e-adresu poruku s potvrdom vaše registracije. Vaš registracijski kôd je 8-znamenkasti broj koji će biti naveden u predmetnom retku e-poruke. Taj će kôd služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

    5. KORAK

    Ako vaše potraživanje udovoljava uvjetima i odredbama promocije, primit ćete određeni povrat novca u roku od 28 dana od valjanosti zahtjeva. Ako želite provjeriti status zahtjeva za povratom novca, kliknite vezu "Pogledajte status zahtjeva" na početnoj stranici kampanje.

    2.  Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    Prihvatljiv dokaz o kupnji mora sadržavati niže navedene kriterije:

    1. Ime trgovca.

    2. Datum kupnje.

    3. Detalje o proizvodu.

    4. Broj računa

    Uzimajući u obzir da se zahtjev može odbiti ako dostavljeni dokumenti ne ispunjavaju gore navedene kriterije.

    3.  Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    Vaša datoteka ne smije biti veća od 5 MB. Možete prenijeti samo standardne JPEG, JPG, PNG i PDF formate.

    4.  Kupio sam svoj proizvod nekoliko tjedana prije / nakon datuma promocije. Može li Sony napraviti iznimku i odobriti plaćanje za povrat novca za moju kupnju?

    Kupce koji se prijavljuju za ovu promociju možemo uzeti u obzir samo ako je njihov proizvod kupljen unutar datuma navedenih u Uvjetima i odredbama.

    5. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    Automatski e-mail za potvrdu se šalje kada je zahtjev podnesen i drugi e-mail potvrde kada je zahtjev prihvaćen. Ako nam budu potrebne dodatne informacije, šaljemo vam zasebnu e-poštu. Svakako provjerite mapu neželjene pošte / neželjene pošte u vašem poštanskom sandučiću. Osim toga, možete koristiti ovu vezu kako biste pratili napredak vašeg zahtjeva unosom ID-a potraživanja navedenog u e-pošti s potvrdom.

    6. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    Slobodno se obratite našoj liniji za podršku putem ove veze kako biste dobili bilo kakvu pomoć u vezi s podnošenjem zahtjeva ili prijavljivanjem bilo kakvih problema s kojima se možete susresti.

    7. Registrirao sam svoju kameru, ali nisam primio svoje voucher kodove, što da radim?

    Ako ste novi kupac, provjerite jeste li registrirali odgovarajuću kameruna My Sony između 01.04.2023 i 15.06.2024. Datum kupnje ove kamere trebao bi biti između 01.04.2023 i 31.03.2024.

    Ako ste postojeći kupac i registrirali ste fotoaparat koji ispunjava uvjete prije 01.04.2023, ali niste registrirali kupnju objektiva kod Sonyja u prethodnih 12 mjeseci, trebali biste od tvrtke My Sony primiti e-poštu s vašim osobnim kodovima do 30.04.2023.

    U slučaju da niste dobili nikakvu e-poštu, provjerite mapu s neželjenom poštom.