ID oznaka članka : S700024149 / Posljednja izmjena : 12/07/2018

Kako riješiti probleme s bežičnom mrežnom vezom

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka

Kako biste riješili probleme s bežičnom vezom uključujući prekide veze, neuspjela povezivanja ili nisku razinu jačine signala, pratite upute u nastavku.

ocjena težine Ocjena težine:
Srednja
potrebno vrijeme Potrebno vrijeme:
15-30 minuta aktivnosti

NAPOMENA: Budući da svaki od ovih koraka predstavlja moguće rješenje tog problema, pokušajte se nakon svakog koraka povezati na bežičnu mrežu i pomoću web-preglednika pregledavati web-lokacije .

Provjerite fizički prekidač Wireless (Bežično)

Provjerite je li fizički prekidač bežične veze postavljen na ON (UKLJUČENO). Za upute pogledajte korisnički priručnik.
Prekidač Wireless (Bežično)
slika 1 - prekidač "bežično"

Provjerite pomoćni program bežične veze

Na programskoj traci potražite ikonu bežične veze i provjerite je veza li uključena.  Ovisno o vašem VAIO modelu mogu biti instalirani različiti pomoćni programi bežične veze.  Na većini VAIO modela radom s bežičnom mrežom upravlja program Wireless Device Switch ili VAIO Smart Network.

Ikona programa Wireless Device Switch - Informacije o programu Wireless Device Switch
Ikona VAIO Smart Network - Informacije o programu VAIO Smart Network

Za tipičnu bi konfiguraciju trebala biti odabrana opcija "Enable 2.4 GHz Wireless LAN" (Omogući 2,4 GHz bežični LAN).
Ako ne rabite Bluetooth uređaje, preporučujemo vam da ovu opciju ostavite onemogućenom.

Ponovno instaliranje / ažuriranja upravljačkog i pomoćnog programa

Pomoću softvera VAIO Recovery ponovno instalirajte Wireless Lan Utility i upravljački program.

NAPOMENE:
Ako su za uporabu softvera VAIO Recovery potrebni podaci specifični za model, pogledajte upute za rad isporučene s proizvodom.

Ako su dostupna, preuzmite i instalirajte ažuriranja koja se odnose na bežični LAN iz našeg odjeljka preuzimanja.

Testirajte vezu s drugim računalom

Ako je moguće, na bežičnoj vezi testirajte drugo računalo.

NAPOMENA: Ako drugo računalo uspješno radi, to će potvrditi da problem nije s ISP-om, modemom ili usmjernikom.

Isključite postavku upravljanja napajanjem za WLAN adapter.

Pristupite Upravitelju uređaja
U Mrežni adapteri pronađite Adapter bežične mreže.
Desno kliknite i odaberite Svojstva
odaberite karticu Power Management (Upravljanje napajanjem)
Poništite odabir opcije "Allow the computer to turn off this device to save power" (Omogući računalu da isključi ovaj uređaj zbog uštede energije), a zatim kliknite OK (U redu)
Upravljanje napajanjem bežičnog adaptera
slika 3 - Svojstva bežičnog adaptera


Popravite bežičnu vezu.

Kliknite Start - pomaknite pokazivač miša iznad stavke Mreža, desno kliknite i odaberite Svojstva
Na lijevoj strani Centra za mrežu i dijeljenje kliknite zadatak Diagnose and Repair
Network and Sharing Center (Dijagnosticiraj i popravi centar za mrežu i dijeljenje)
slika 4 - Centar za mrežu i dijeljenje sustava Vista


Onemogućite internetski protokol verzije 6 (TCP/IPv6).

U Centru za mrežu i dijeljenje kliknite View status (Prikaži status) za bežičnu mrežnu vezu.
U prozoru statusa veze kliknite Svojstva.
Poništite odabir opcije Internetski protokol verzije 6 (TCP/IPv6), a zatim kliknite U redu.
Onemogućite IPv6
slika 5 - onemogućite IPv6

Testirajte vezu prilikom rada u mreži u sigurnom načinu rada

Podignite računalo prilikom rada u mreži u sigurnom načinu rada pa u Internet Exploreru testirajte bežičnu vezu.

NAPOMENA: Ako veza radi u sigurnom načinu rada, tada problem vjerojatno uzrokuje antivirusni ili anti-špijunski softver. Ispravno konfigurirajte softver prema uputama proizvođača.

UPOZORENJE: Ako je antivirusni ili anti-špijunski softver uklonjen ili onemogućen, Sony preporučuje njegovo omogućavanje ili ponovno instaliranje kako bi se spriječila izloženost zlonamjernom softveru. Nakon omogućavanja ili ponovnog instaliranja softvera ispravno ga konfigurirajte prema uputama proizvođača kako biste postigli da internetska ili mrežna veza ispravno rade.

Provjerite konfiguraciju usmjernika

Provjerite WAN IP adresu usmjernika prema uputama proizvođača.

NAPOMENA: Ako usmjernik ne dobiva WAN IP adresu, problem je vjerojatno uzrokovao ISP.

UPOZORENJE: Postoji rizik od gubitka podataka. Ako je usmjernik posebno konfiguriran (PPPoe, DSL, filtriranje MAC adrese, sigurnost itd.), postavke će se resetiranjem usmjernika ukloniti i morat ćete ga ponovno konfigurirati.

Resetirajte usmjernik i/ili modem prema uputama proizvođača.
Ako je dostupno, instalirajte ažuriranje upravljačkog softvera za usmjernik i/ili modem. Za ažuriranja i upute pogledajte web-lokaciju proizvođača.

Bežične smetnje

Provjerite kako biste utvrdili stvaraju li bežične smetnje ovaj problem  Pazite da se u blizini bežičnog usmjernika ili VAIO računala ne nalazi bilo kakva druga električna oprema.