Prijeđi na sadržaj

Modeli na koje se ovo odnosi

Ove su informacije primjenjive na sljedeće STR modele:

  • STR-DN850
  • STR-DN1050

Informacije o preuzimanju

Koristi i poboljšanja u najnovijem ažuriranju

  • Poboljšava povezanost s mrežom za aplikaciju Spotify

Prethodne koristi i poboljšanja

  • Stvara kompatibilnost vaše STR jedinice s uslugom za glazbu Deezer i mobilnom aplikacijom SongPal (verzija v1.2. i novije)

Ograničenja: Samo za upotrebu s AV prijemnicima prodanim u Europi. U svim zemljama ne prodaju se svi modep.

Informacije o datoteci

Naziv

  • Upravljački softver AV prijemnika na verziju s9602.1328.0

Datum izdavanja

  • 07/09/2017

Zahtjevi sustava

Vaš je upravljački softver možda već ažuriran, a naročito ako imate novi model AV prijamnika. Ako je broj verzije 1328 (s9602.1328) ili viši, ažuriranje nije potrebno.

Ako niste sigurni, lako ćete na sljedeći način provjeriti verziju upravljačkog softvera:

  1. Uključite TV i provjerite je li namješten na ulaz na koji je povezan AV prijamnik; ako je prijamnik povezan na utičnicu HDMI 2 kao ulaz odaberite HDMI 2.
  2. Uključite AV prijamnik.
  3. Pritisnite HOME (Početna) na daljinskom uređaju i prije nastavka pričekajte da se na TV-u pojavi početni izbornik
  4. Na izborniku Home (Početna) označite Settings (Postavke) i zatim pomoću tipki sa strelicama na daljinskom upravljaču odaberite Enter
  5. Na izborniku Settings (Postavke) označite System Settings (Postavke sustava) i zatim pomoću tipki sa strelicama na daljinskom upravljaču odaberite Enter
  6. Na zaslonu TV-a broj verzije upravljačkog softvera izgleda ovako:
    "Software Version s9602.1328.0" - ako je broj verzije 1328 (s9602.1328) ili viši, već imate najnoviju verziju upravljačkog softvera

Instalirajte

Što vam je potrebno:

  • Ethernet kabel za povezivanje AV prijamnika s Internetom
  • aktivna internetska veza
  • kompatibilan TV

Kako osigurati ažuriranje bez problema

Ažuriranje je obično vrlo jednostavno. Ovako možete postići uspješno ažuriranje:

  • Pažljivo pročitajte upute jer biste u protivnom mogli oštetiti svoj AV prijamnik.
  • Ne isključujte AV prijamnik niti ga tijekom ažuriranja isključujte iz električne mreže.
  • Ne pritišćite nijednu tipku osim tipki navedenih u uputama

Postavljanje opreme:

  1. Uključite TV i provjerite je li namješten na ulaz na koji je povezan AV prijamnik; ako je prijamnik povezan na utičnicu HDMI 2 kao ulaz odaberite HDMI 2.
  2. LAN terminal na AV prijamniku spojite na internetski izvor pomoću Ethernet kabela.
  3. Uključite AV prijamnik.

Preuzimanje ažuriranja:

  1. Pritisnite HOME (Početna) na daljinskom uređaju i prije nastavka pričekajte da se na TV-u pojavi početni izbornik
  2. Na izborniku Home (Početna) označite Settings (Postavke) a zatim pomoću tipki sa strelicama na daljinskom upravljaču odaberite Enter
  3. Na izborniku Settings (Postavke) označite System Settings (Postavke sustava) i zatim pomoću tipki sa strelicama na daljinskom upravljaču odaberite Enter
  4. Označite Network Update (Ažuriranje mreže) i pritisnite Enter koristeći se tipkama strelica na daljinskom upravljaču
  5. Pritisnite Start na daljinskom upravljaču. - Počinje postupak preuzimanja, a na TV-u se prikazuje zaslon preuzimanja.
  6. Ažuriranje će započeti nakon izvršenog preuzimanja. Lampica ON/STANDBY (Uključeno/stanje mirovanja) na prednjoj ploči počinje treperiti (uklanjaju se zaslon na ekranu TV-a i prozor zaslona prijamnika)
  7. Nakon ažuriranja softvera, na ploči zaslona pojavit će se poruka COMPLETE (Završeno)
  8. AV prijamnik će se automatski ponovno pokrenuti. Ne koristite prijemnik niti ga sami ne isključujte dok se ažuriranje ne dovrši
  9. Provjerite verziju upravljačkog softvera. Ako je broj verzije 1328 (s9602.1328), ažuriranje upravljačkog softvera je uspješno provedeno

Pitanja i odgovori

Što učiniti ako imate problema s ažuriranjem upravljačkog softvera AV prijamnika putem interneta.

Na ekranu TV-a pojavit će se poruka "The receiver failed to download the update data while performing the software update. Enter the settings menu and update the software again." (Prijamnik nije uspio preuzeti datoteku ažuriranja tijekom ažuriranja softvera. Otvorite izbornik postavki i ponovno ažurirajte softver).

Problem može biti u mrežnoj vezi.

  1. Provjerite je li spojen LAN kabel.
  2. U postavkama mreže provjerite ima li AV prijamnik vlastitu IP adresu
  3. Ponovno pokušajte provesti ažuriranje

Tijekom ažuriranja došlo je do prekida napajanja.
Uključite prijamnik i ponovno pokušajte provesti ažuriranje.

I dalje ne radi? Obratite se Sony korisničkoj podršci