Modeli na koje se ovo odnosi

  • SMP-N200

Informacije o preuzimanju

Ažuriranje je jednostavno, a s najnovijom verzijom upravljačkog softvera možete još bolje iskoristiti prednosti svojeg Network Media playera.

  • Datum izdavanja: 25/12/2014
  • Naziv: M10.R.0631
  • Modeli na koje se ovo odnosi: SMP-N200
  • Prednosti i poboljšanja:
    • Poboljšajte sigurnost enkripcije
  • Ograničenja: samo za upotrebu s Network Media playerima prodanim u Europi. U svim zemljama ne prodaju se svi modeli.

Zahtjevi sustava

Vaš je upravljački softver možda već ažuriran, a naročito ako imate novi model Network Media playera. Ako je broj verzije M10.R.0631 ili viši, ažuriranje nije potrebno.

Ako niste sigurni, lako ćete na sljedeći način provjeriti koju verziju upravljačkog softvera imate:

  1. Uključite TV i provjerite je li namješten na ulaz na koji je povezan vaš Network Media player pa ako je player povezan na utičnicu HDMI 2, kao ulaz odaberite HDMI 2.
  2. Uključite Network Media player i pričekajte da se prikaže zaslon XrossMediaBar™.
  3. Na traci XrossMediaBar označite Setup > System Settings (Postavljanje > Postavke sustava), a zatim pomoću tipki sa strelicama na daljinskom upravljaču odaberite ENTER.
  4. Označite System Information (Informacije o sustavu), a zatim odaberite ENTER.
  5. Na zaslonu TV-a broj verzije upravljačkog softvera izgleda ovako:
    "Software Version M10.R.0631 " - ako je broj verzije M10.R.0631 ili viši, već imate najnoviju verziju upravljačkog softvera.

Instalirajte

Postupak obično traje 15-30 minuta. Najprije postavite opremu.

Što vam je potrebno:

  • Ethernet kabel za povezivanje Network Media playera s internetom
  • aktivnom internetskom vezom
  • kompatibilnim TV-om

Kako osigurati da ažuriranje glatko protekne

Ažuriranje je obično vrlo jednostavno. Evo kako možete postići uspješno ažuriranje od prve:

  • Pažljivo pročitajte upute ili biste mogli završiti oštećivanjem svojeg Network Media playera.
  • Ne isključujte Network Media player niti ga ne isključujte iz napajanja tijekom ažuriranja.
  • Ne pritišćite nijednu tipku osim tipki koje su navedene u uputama.

Postavite opremu:

  1. Uključite TV i provjerite je li namješten na ulaz na koji je povezan vaš Network Media player pa ako je player povezan na utičnicu HDMI 2, kao ulaz odaberite HDMI 2.
  2. Povežite LAN terminal na Network Media playeru na internetski izvor pomoću Ethernet kabela.
  3. Uključite Network Media player.

Dohvatite ažuriranje:

  1. Na traci XrossMediaBar TM pomoću tipki sa strelicama na daljinskom upravljaču odaberite Setup > Network Update (Postavljanje > Mrežno ažuriranje), a zatim odaberite ENTER.
  2. Poruka Perform version update? (Provesti ažuriranje verzije?) prikazuje se na TV-u.
  3. Pomoću daljinskog upravljača odaberite OK , a zatim pritisnite ENTER.
  4. Počinje postupak preuzimanja, a na TV-u se prikazuje zaslon preuzimanja.
  5. Tijekom preuzimanja na TV-u ćete vidjeti poruku DL */9". Tijekom postupka preuzimanja simbol * se mijenja u 0 i raste do 9 .
  6. Po dovršetku preuzimanja počinje ažuriranje, a na TV-u se prikazuje poruka VUP.
  7. Tijekom ažuriranja na TV-u ćete vidjeti poruku "VUP */9". Simbol * mijenja se u 0 i povisuje do 9 označavajući napredak.
  8. Ako se player automatski isključi, ažuriranje je dovršeno. Ne koristite player niti ga sami ne isključujte dok se ažuriranje ne dovrši.
  9. Ponovo uključite player.
  10. Provjerite verziju upravljačkog softvera. Ako je broj verzije M10.R.0631, ažuriranje upravljačkog softvera je uspješno.

Mogući problemi

Što učiniti ako imate problema s ažuriranjem upravljačkog softvera Network Media playera putem interneta.

  • Na TV-u se prikazuje poruka "Connection status cannot be confirmed" (Status veze ne može se potvrditi).
    Problem može biti u mrežnoj vezi.
    1. Provjerite je li LAN kabel povezan.
    2. U postavkama mreže provjerite ima li Network Media player vlastitu IP adresu. (Ako koristite proxy poslužitelj, umjesto naziva glavnog proxy poslužitelja u polje "Proxy Server" (Proxy poslužitelj) upišite IP adresu proxy poslužitelja koji koristite.)
    3. Ponovno pokušajte provesti ažuriranje.

  • Tijekom ažuriranja došlo je do prekida napajanja.
    Uključite player i ponovno pokušajte provesti ažuriranje.

  • Ažuriranje traje više od 30 minuta i još nije gotovo.
    1. Isključite kabel izmjenične struje iz strujne utičnice, a zatim ga nakon nekoliko minuta ponovno priključite.
    2. Uključite Network Media player.
    3. Ponovno pokušajte provesti ažuriranje.
      I dalje ne radi? Obratite se korisničkoj podršci tvrtke Sony