STR-DN1020 upravljački softver na verziju 2.11
Poboljšajte funkcije i rad svojeg STR-a
Modeli na koje se ovo odnosi
Ove su informacije primjenjive na sljedeće STR modele:
- STR-DN1020
Informacije o preuzimanju
Ažuriranje je jednostavno, a s najnovijom verzijom upravljačkog softvera možete još bolje iskoristiti prednosti svojeg AV prijemnik.
- Naziv: Upravljački softver AV prijemnika na verziju 2.11
- Datum izdavanja: 25/09/2013
- Prednosti i poboljšanja:
- Improve the quality of vTuner streaming.
- Improved connectivity of TV SideView of iPod/iPhone to AV Receiver.
- Improved connectivity of via DLNA(r) devices
- Improved quality of Music Unlimited operation from AV Receiver
- Ograničenja: Samo za upotrebu s AV prijemnicima prodanim u Europi. U svim zemljama ne prodaju se svi modeli.
Zahtjevi sustava
Vaš je upravljački softver možda već ažuriran, a naročito ako imate novi model AV prijamnika.
Ako niste sigurni, lako ćete na sljedeći način provjeriti verziju upravljačkog softvera:
- Uključite TV i provjerite je li namješten na ulaz na koji je povezan AV prijamnik; ako je prijamnik povezan na utičnicu HDMI 2 kao ulaz odaberite HDMI 2.
- Uključite AV prijamnik.
- Pritisnite HOME NETWORK (Kućna mreža).
- Pritisnite MENU (Izbornik). Izbornik se prikazuje na zaslonu TV-a.
- Na izborniku Home (Početna) odaberite Settings (Postavke) a zatim pomoću tipki sa strjelicama na daljinskom upravljaču odaberite ENTER.
- Na izborniku Settings (Postavke) odaberite Network (Mreža), a zatim pomoću tipki sa strjelicama na daljinskom upravljaču odaberite ENTER.
- Odaberite Software Update (Ažuriranje softvera), a zatim pritisnite Enter.
- Odaberite Version (Ažuriranje softvera) i pritisnite Enter.
- Verzija upravljačkog softvera instaliranog na AV prijamniku bit će prikazana na zaslonu televizora. - Ako je broj verzije 2.11 ili viši, već imate najnoviju verziju upravljačkog softvera.
Instalirajte
Što vam je potrebno:
- Ethernet kabel za povezivanje AV prijamnika s Internetom
- aktivna internetska veza
- kompatibilan TV
Kako osigurati ažuriranje bez problema
Ažuriranje je obično vrlo jednostavno. Ovako možete postići uspješno ažuriranje:
- Pažljivo pročitajte upute jer biste u protivnom mogli oštetiti svoj AV prijamnik.
- Ne isključujte AV prijamnik niti ga tijekom ažuriranja isključujte iz napajanja.
- Ne pritišćite nijednu tipku osim tipki navedenih u uputama.
Postavljanje opreme:
- Uključite TV i provjerite je li namješten na ulaz na koji je povezan AV prijamnik; ako je prijamnik povezan na utičnicu HDMI 2 kao ulaz odaberite HDMI 2.
- LAN terminal na AV prijamniku spojite na internetski izvor pomoću Ethernet kabela.
- Uključite AV prijamnik.
Preuzimanje ažuriranja:
- Pritisnite HOME NETWORK (Kućna mreža) kako biste odabrali funkciju Home Network (Kućna mreža).
- Pritisnite MENU (Izbornik). Izbornik se prikazuje na zaslonu TV-a.
- Odaberite Settings (Postavke) i pritisnite Enter.- Popis izbornika Settings (Postavke) pojavljuje se na zaslonu TV-a.
- Odaberite Network (MREŽA), a zatim pritisnite Enter.
- Odaberite Software Update (Ažuriranje softvera), a zatim pritisnite Enter.
- Odaberite Update (Ažuriranje), a zatim pritisnite Enter.
- Kad se poruka "Found latest update." (Pronađeno najnovije ažuriranje) pojavi na zaslonu TV-a, pritisnite Enter.
- Odaberite OK (U redu) i potom pritisnite Enter. Potvrdite poruku i pročitajte "UGOVOR KRAJNJEG KORISNIKA LICENCIJE ZA SONY SOFTVER", a zatim pritisnite Enter.
- Odaberite Agree (Suglasan), a zatim pritisnite Enter.
- Nakon ažuriranja softvera, na zaslonu se pojavljuje poruka "Complete!" (Završeno!). Nakon ažuriranja, pritisnite Power kako biste isključili prijamnik. Prijamnik se ažurira na novu verziju.
- Provjerite trenutačnu verziju upravljačkog softvera kako biste potvrdili da je nadogradnja uspješno instalirana.- Ako je broj verzije 2.11, uspjelo je ažuriranje upravljačkog softvera.
Pitanja i odgovori
Što učiniti ako imate problema s ažuriranjem upravljačkog softvera AV prijamnika putem interneta.
Na TV-u se prikazuje poruka "Cannot connect" (Ne može se spojiti).
Problem može biti u mrežnoj vezi.
- Provjerite je li spojen LAN kabel.
- U postavkama mreže provjerite ima li AV prijamnik vlastitu IP adresu.
- Ponovno pokušajte provesti ažuriranje.
Tijekom ažuriranja došlo je do prekida napajanja.
Uključite prijamnik i ponovno pokušajte provesti ažuriranje.
Ažuriranje traje više od 20 minuta i još nije završeno
- Isključite kabel izmjenične struje iz utičnice, a zatim ga nakon nekoliko minuta ponovno priključite.
- Prijamnik će automatski ažurirati softver.
I dalje ne radi? Obratite se Sony korisničkoj podršci