ID oznaka članka : S700024147 / Posljednja izmjena : 12/07/2018Ispis

Kako rješavati probleme s prikazom

    Ovaj će vam članak pomoći da odredite je li problem s prikazom hardverske ili softverske prirode.
    Problemi s prikazom mogu se pojaviti kao crte, podrhtavanje, zasićenost boje, izobličenje, prazan zaslon ...
    ocjena težineOcjena težine:
    Vrlo lako
    potrebno vrijemePotrebno vrijeme:
    15 minuta aktivnosti


    Prva stvar koju je potrebno provjeriti je pojavljuje li se ovaj problem samo u sustavu Windows ili i u BIOS-u.
     

    Problem se pojavljuje u sustavu Windows i u BIOS-u

    Napomena: BIOS je okruženje prije podizanja kojemu se može pristupiti uz nekoliko pritisaka tipke F2 odmah nakon pokretanja VAIO računala.


    Radi se o hardverskom problemu koji će možda biti potrebno popraviti.
    Kako biste odredili daljnje korake, kontaktirajte VAIO Link.   Serijski broj vašeg VAIO računala trebat će za prikaz podataka o kontaktu.
     

    Problem se ne pojavljuje u BIOS-u, već samo u sustavu Windows

     Ovaj bi problem mogao uzrokovati oštećeni upravljački program grafičkih komponenata.  U tom slučaju odgovarajući koraci za rješavanje problema su sljedeći:
     
    • Ponovno instalirajte upravljački program za grafiku.  Ponovno instaliranje zasebnog upravljačkog programa može se provesti putem opcija VAIO Recovery Centera.
    • Provjerite ažuriranja upravljačkog programa. Ovo se osobito odnosi na ažuriranja upravljačkog programa za grafiku i BIOS.
    • Ako se problem nedavno pojavio, vratite sustav na datum prije pojave problema.
    • Provjerite Upravitelj ureðaja zbog sukoba ili pogrešaka.
    • Pokretanje potpunog oporavka sustava.  Upute za to mogu se pronaći u Troubleshooting and Recovery Guide (Vodiču za rješavanje problema i oporavak) isporučenim s vašim VAIO računalom.  Vodič možete pronaći i u odjeljku Documentation (Dokumentacija).
    Ako niti jedan od gornjih koraka ne rješava problem, za podršku kontaktirajte VAIO Link  Možda će biti potreban popravak.
     

    Problem se pojavljuje samo u određenoj aplikaciji

    Pogledajte zahtjeve sustava aplikacije pa usporedite specifikacije svojeg VAIO računala kako biste provjerili bi li aplikacija trebala raditi.
    Provjerite je li aplikacija kompatibilna s vašim operacijskim sustavom.
    Na početnoj stranici aplikacije provjerite postoji li ažurirana verzija koja bi mogla riješiti određeni problem ili postoje li poznati problemi za određena okruženja.


    NAPOMENA: ako mislite da vaš problem s prikazom nije obuhvaćenim ovim člankom, pošaljite nam svoje podrobne povratne informacije, a mi ćemo procijeniti treba li se sadržaj ovog članka ažurirati.