Kako rješavati problem s čitanjem CD-a / DVD-a / Blu-raya ili pisanjem na njih
| |||
Ocjena težine: Srednja | Potrebno vrijeme: 15 - 60 minuta aktivnosti |
Budući da može postojati mnogo izvora problema čitanja/pisanja na optički pogon, pročitajte sljedeći popis prijedloga. Pokrenite Microsoftove automatizirane usluge za rješavanje problemaOne će utvrditi radi li se o softverskom problemu koji se odnosi na konfiguraciju sustava Windows i istodobno će ga riješiti.Taj se alat nalazi na web-lokaciji tvrtke Microsoft. Ogrebotine / prljavštinaAko imate problema sa samo jednim diskom provjerite ga zbog ogrebotina ili prljavštine. Ako je dostupan, uporabite alat za čišćenje i uklanjanje ogrebotina i pokušajte ponovno. Ako je moguće, testirajte disk u drugom pogonu.Provjerite kompatibilnostProvjeritetehničke specifikacije svojeg VAIO računala na internetu i pazite da je optički pogon kompatibilan s vrstom diska koju rabite.Provjerite dostupnost ažuriranja upravljačkog softveraProvjerite odjeljak preuzimanja svojeg VAIO modela, a zatim provjerite je li dostupnoažuriranje upravljačkog softvera za optički pogon u vašem VAIO računalu.Očistite optički pogon.Diskovi za čišćenje pogona (to su diskovi s četkicama pričvršćenim na dnu) dostupni su u većini trgovina elektroničkih ili hi-fi uređaja.Uporabite program System RestoreAko se problem nedavno pojavio, vratite svoj sustavna dan prije pojave problema.[addlink] Deinstalirajte najnoviji softverAko ste nedavno instalirali novi softver koji se odnosi ili je povezan s čitanjem ili pisanjem na optičke diskove, deinstalirajte ga.Ponovno instalirajte pogon u Upravitelju uređaja:Pristupite Upravitelju uređaja, odaberite svaki navedeni optički pogon i deinstalirajte ga.Nakon što ste deinstalirali sve navedene optičke pogone ponovno pokrenite VAIO računalo Napomena: optički pogon uvijek rabi paket Windows upravljačkih programa. Za optički pogon ne postoji upravljački program za preuzimanje. Možda je dostupno ažuriranje upravljačkog softvera. Prije preuzimanja ažuriranja upravljačkog softvera u upravitelju uređaja provjerite je li dostupan upravljački softver primjenjiv na vašu konfiguraciju. Uporabite disk za oporavakProvjerite podiže li se VAIO računalo s diska za oporavak (ili drugog diska s kojeg je moguće podizanje sustava)Ako ste već izradili diskove za oporavak, umetnite prvi disk u optički pogon i ponovno pokrenite VAIO računalo. Ako vaš optički pogon radi, sustav će se pokrenuti na disku za oporavak. Potpuni oporavak sustavaAko je podizanje sustava s diska za podizanje sustava moguće, ali se problem ne može riješiti u sustavu Windows, možda je preporučljivo uporabiti opciju potpunog oporavka sustava. [addlink]Dodatni koraciAko niti jedan od gornjih prijedloga ne rješava vaš problem, pogledajte ostale članke koji se na njega odnose. Ako ne možete pronaći niti jedan članak, zbog podrške možete kontaktirati naše servise.Od vas će se tražiti da pružite sljedeće informacije:
|