Kako biste riješili probleme s bežičnom vezom uključujući prekide veze, neuspjela povezivanja ili nisku razinu jačine signala, pratite upute u nastavku.
Ocjena težine: Srednja
Potrebno vrijeme: 15-30 minuta aktivnosti
NAPOMENA: Budući da svaki od ovih koraka predstavlja moguće rješenje tog problema, pokušajte se nakon svakog koraka povezati na bežičnu mrežu i pomoću web-preglednika pregledavati web-lokacije .
Provjerite fizički prekidač Wireless (Bežično)
Provjerite je li fizički prekidač bežične veze postavljen na ON (UKLJUČENO). Za upute pogledajte korisnički priručnik. slika 1 - prekidač "bežično"
Provjerite pomoćni program bežične veze
Na programskoj traci potražite ikonu bežične veze i provjerite je veza li uključena. Ovisno o vašem VAIO modelu mogu biti instalirani različiti pomoćni programi bežične veze. Na većini VAIO modela radom s bežičnom mrežom upravlja program Wireless Device Switch ili VAIO Smart Network.
Desno kliknite ikonu Wireless Lan (Bežični LAN), a zatim odaberite Show Main Dialog (Prikaži glavni dijalog). slika 2a - Wireless Device Switch
VAIO Smart Network
Da biste pristupili sučelju programa VAIO Smart Network, desno kliknite ikonu VAIO Smart Network, a zatim odaberite Show main window (Prikaži glavni prozor). Ako je potrebno, klikom gumba Settings (Postavke) na dnu prozora možete pristupiti naprednim postavkama. slika 2b - glavni prozor programa VAIO Smart Network
slika 2c- postavke programa VAIO Smart Network
Za tipičnu bi konfiguraciju trebala biti odabrana opcija "Enable 2.4 GHz Wireless LAN" (Omogući 2,4 GHz bežični LAN). Ako ne rabite Bluetooth uređaje, preporučujemo vam da ovu opciju ostavite onemogućenom.
Ponovno instaliranje / ažuriranja upravljačkog i pomoćnog programa
Pomoću softvera VAIO Recovery ponovno instalirajte Wireless Lan Utility i upravljački program.
NAPOMENE: Ako su za uporabu softvera VAIO Recovery potrebni podaci specifični za model, pogledajte upute za rad isporučene s proizvodom.
Ako su dostupna, preuzmite i instalirajte ažuriranja koja se odnose na bežični LAN iz našeg odjeljka preuzimanja.
Testirajte vezu s drugim računalom
Ako je moguće, na bežičnoj vezi testirajte drugo računalo.
NAPOMENA: Ako drugo računalo uspješno radi, to će potvrditi da problem nije s ISP-om, modemom ili usmjernikom.
Isključite postavku upravljanja napajanjem za WLAN adapter.
Kliknite gumb Start, a zatim desno kliknite Moje računalo Odaberite Upravljanje. Odaberite Upravitelj uređaja.
U Mrežni adapteri pronađite Adapter bežične mreže. Desno kliknite i odaberite Svojstva odaberite karticu Power Management (Upravljanje napajanjem) Poništite odabir opcije "Allow the computer to turn off this device to save power" (Omogući računalu da isključi ovaj uređaj zbog uštede energije), a zatim kliknite OK (U redu) slika 3 - Svojstva bežičnog adaptera
Popravite bežičnu vezu.
Kliknite Start - pomaknite pokazivač miša iznad stavke Mreža, desno kliknite i odaberite Svojstva Na lijevoj strani Centra za mrežu i dijeljenje kliknite zadatak Diagnose and Repair slika 4 - Centar za mrežu i dijeljenje sustava Vista
Onemogućite internetski protokol verzije 6 (TCP/IPv6).
U Centru za mrežu i dijeljenje kliknite View status (Prikaži status) za bežičnu mrežnu vezu. U prozoru statusa veze kliknite Svojstva. Poništite odabir opcije Internetski protokol verzije 6 (TCP/IPv6), a zatim kliknite U redu. slika 5 - onemogućite IPv6
Testirajte vezu prilikom rada u mreži u sigurnom načinu rada
Za pokretanje računala u sigurnom načinu rada: - potpuno isključite VAIO računalo i ponovno ga podignite. - neposredno nakon podizanja nekoliko puta pritisnite tipku F8 - u izborniku podizanja koji se pojavi uporabite tipke sa strelicama kako biste odabrali Siguran način rada s radom u mreži, a zatim pritisnite Enter.
NAPOMENA: Ako veza radi u sigurnom načinu rada, tada problem vjerojatno uzrokuje antivirusni ili anti-špijunski softver. Ispravno konfigurirajte softver prema uputama proizvođača.
UPOZORENJE: Ako je antivirusni ili anti-špijunski softver uklonjen ili onemogućen, Sony preporučuje njegovo omogućavanje ili ponovno instaliranje kako bi se spriječila izloženost zlonamjernom softveru. Nakon omogućavanja ili ponovnog instaliranja softvera ispravno ga konfigurirajte prema uputama proizvođača kako biste postigli da internetska ili mrežna veza ispravno rade.
Provjerite konfiguraciju usmjernika
Provjerite WAN IP adresu usmjernika prema uputama proizvođača.
NAPOMENA: Ako usmjernik ne dobiva WAN IP adresu, problem je vjerojatno uzrokovao ISP.
UPOZORENJE: Postoji rizik od gubitka podataka. Ako je usmjernik posebno konfiguriran (PPPoe, DSL, filtriranje MAC adrese, sigurnost itd.), postavke će se resetiranjem usmjernika ukloniti i morat ćete ga ponovno konfigurirati.
Resetirajte usmjernik i/ili modem prema uputama proizvođača. Ako je dostupno, instalirajte ažuriranje upravljačkog softvera za usmjernik i/ili modem. Za ažuriranja i upute pogledajte web-lokaciju proizvođača.
Bežične smetnje
Provjerite kako biste utvrdili stvaraju li bežične smetnje ovaj problem Pazite da se u blizini bežičnog usmjernika ili VAIO računala ne nalazi bilo kakva druga električna oprema.
Da biste pogledali ovaj videozapis, prihvatite kolačiće za Youtube
Otvorite u nastavku svoje postavke za kolačiće i u dijelu „Funkcionalni” uključite kolačiće za Youtube.