Kako rješavati probleme s web-kamerom
U ovom se članku nalaze neki načelni savjeti za probleme s web-kamerom | |||
![]() | Ocjena težine: Srednja | ![]() | Potrebno vrijeme: 10-20 minuta aktivnosti |
Rješavanje problemaU određenoj aplikaciji kamera ne radiOvaj problem može biti povezan s određenom aplikacijom ili njezinom novom verzijom.Jednostavan način da provjerite je li problem povezan s aplikacijom je da testirate unaprijed instaliranu aplikaciju za web-kameru (ovisno o modelu: VAIO Camera Capture Utility ili ArcSoft Webcam Companion). Ako nemate instalirane te aplikacije, za testiranje možete uporabiti i program Windows Live Messenger (besplatan za preuzimanje i instaliranje). Ako je problem zaista povezan s određenom aplikacijom, preporučujemo vam da najprije kod proizvođača provjerite sve poznate probleme. Upravljački program kamere nije moguće pronaćiUpravljački program kamere nije dostupan u odjeljku "Unaprijed instalirani upravljački programi" za novije VAIO modele jer se rabi paket Windows upravljačkih programa. Načelno bi sustav Windows trebao moći sam locirati upravljački program.Ako je ispravno instaliran, upravljački program možete pronaći u Upravitelju uređaja, u odjeljku Uređaji za snimanje slika. Nastojimo učiniti dostupnim što je moguće više upravljačkih programa, ali za neke situacije nadogradnje operacijskih sustava nemamo dostupne upravljačke programe. Za neke modele može se i dalje rabiti unaprijed instaliran upravljački program iz originalno instaliranog operacijskog sustava. Kamera uopće nije otkrivenaAko je kamera ispravno instalirana, možete je pronaći u Upravitelju uređaja, u odjeljku Uređaji za snimanje slika.Ako je kamera još nedavno ispravno radila ali se više ne otkriva u Upravitelju uređaja, najjednostavnije rješenje može biti pokretanje programa System Restore na dan prije pojavljivanja problema. Ako program System Restore ne riješi ovaj problem, tada on može biti povezan s hardverom. U tom slučaju, prije kontaktiranja našeg servisa zbog podrške, neizbježan korak bit će pokretanje potpunog oporavka sustava. Postupak provođenja potpunog oporavka sustava razlikuje se ovisno o modelu. Za dodatne smjernice vezane uz ovaj korak pogledajte Vodič za rješavanje problema i oporavak. |