ID oznaka članka : 00147030 / Posljednja izmjena : 14/12/2021

Gdje mogu pronaći verziju softvera televizora, ID uređaja, naziv modela ili serijski broj?

    Gdje pronaći informacije o sustavu televizora

    Koraci za pristup informacijama o sustavu televizora (npr. verzija softvera, ID uređaja, naziv modela ili serijski broj) s pomoću izbornika televizora ovise o vrsti televizora koji posjedujete. Odaberite vrstu televizora za više pojedinosti.


    Android TV i Google TV

    Ako daljinski upravljač ima gumb HELP (Pomoć)

    1. Na daljinskom upravljaču pritisnite gumb HELP (Pomoć).
    2. Sljedeći koraci ovise o opcijama u izborniku televizora:
      • Odaberite System information (Informacije o sustavu) u kategoriji Status & Diagnostics (Status i dijagnostika) ili Troubleshooting and system information (Rješavanje problema i informacije o sustavu).
      • Odaberite Contact & Support (Kontakt i podrška).
      • Za serije W8, X7: Naziv modela prikazan je u donjem lijevom dijelu zaslona.

      Zaslon se razlikuje ovisno o modelu televizora. Sljedeći navodi su primjeri.
      Informacije o sustavu na zaslonu izbornika
      Zaslon informacija o sustavu

    Ako daljinski upravljač nema gumb HELP (Pomoć)

    1. Otvorite zaslon Settings (Postavke). Kako pristupiti Settings (Postavke)
    2. Sljedeći koraci ovise o opcijama u izborniku televizora:
      • Odaberite Settings Help and Feedback Help Status & Diagnostics System information (Postavke→Pomoć i povratne informacije→Pomoć→Status i dijagnostika→Informacije o sustavu).
      • Odaberite Apps → Help System information (Aplikacije→ Pomoć → Informacije o sustavu) u kategoriji Status & Diagnostics (Status i dijagnostika) ili Troubleshooting and system information (Rješavanje problema i informacije o sustavu).
      • Odaberite Help System information (Pomoć → Informacije o sustavu) u kategoriji Troubleshooting and system information (Rješavanje problema i informacije o sustavu).
      • Odaberite Settings BRAVIA Settings Customer Support → Contact & Support (Postavke → Postavke BRAVIA → Korisnička podrška → Kontakt i Podrška).

    Televizori koji nisu Android TV ili Google TV

    Televizori izdani 2015. ili kasnije

    1. Na daljinskom upravljaču pritisnite gumb HOME (Početni zaslon).
    2. Odaberite Settings (Postavke).
    3. Odaberite System Settings (Postavke sustava) ili Product Support (Podrška za proizvod).
    4. Odaberite Customer Support (Korisnička podrška) ili System Information (Informacije o sustavu).
    5. Odaberite Product Information (Informacije o proizvodu).
      Informacije o proizvodu
      Zaslon se razlikuje ovisno o modelu televizora.

    Televizori izdani 2014. godine

    1. Na daljinskom upravljaču pritisnite gumb HOME (Početni zaslon).
    2. Odaberite (?) Help (Pomoć).
    3. Odaberite Customer Support (Korisnička podrška).
    4. Odaberite System Information (Informacije o sustavu).
      System Information
      Zaslon se razlikuje ovisno o modelu televizora.

    Televizori izdani 2013. ili ranije

    1. Na daljinskom upravljaču pritisnite gumb HOME (Početni zaslon).
    2. Odaberite Settings (Postavke).
    3. Odaberite Product Support (Podrška za proizvod) ili Set-up (Postavljanje).
    4. Odaberite System Information (Informacije o sustavu) ili Product Information (Informacije o proizvodu).
      Informacije o proizvodu i informacije o sustavu
      Zaslon se razlikuje ovisno o modelu televizora.

    Slični članci