4.4 na temelju 16 recenzija kupaca

Recenzije kupaca: 16

4 Modeli

Modeli

0

Problemi i nereagiranje na naredbe

123 cm (49 inča) 15.10.2018. autor Posti41

Kupili smo TV Sony Bravia KD-49XE9005 i radilo je sve besprijekorno dok nakon dva tjedna nisamo uključili satelitsku antenu. Od tada daljinski upravljač ne reagira, zaledi se svaki put kad se odabere opcija GUIDE, ne reagira niti jedna tipka na upravljaču. Online upute su vrlo detaljne, ali niti nakon što smo napravili sve upute za rješavanje tog problema, problem nije riješen. Problem se smanjuje kada se isključi satelitska antena, daljinski tada radi bespijekorno, ali nije rješenje svaki put isključivati antenu. Nažalost, TVom nismo zadovolj, jer ovaj problem vrlo frustrira korisnika i umanjuje zadovoljstvo gledanja.

Kvaliteta slike

Dobro

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Osrednje

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Top Model! No, je li uopće potreban?

139 cm (55 inča) 18.07.2018. autor baencs

dobijem trnce, jer mi se nikako ne sviđa pokretanje 50GB HEVC-A na procesoru TV-u. Teoretski trenutno koristim sve ono što bi dobio i sa X850 modelom, jer local dimming ima ograničen utjecaj kada se ne radi od HDR sadržaju. Prijenos svijetskog prvenstva sa BBC iPlayer-a u 4K HDR-u je jako lijepo izgledao, no opet je primjetno da svaki puta kada režiser zumira izgubi se čar HDR-a. Preporučam X900 svim fanaticima slike, a model X850 svima koji žele inteligentno investirati u TV. Modelom X850 gotovo ništa ne propuštate, a zbog hypea na X900 model, modelu x850 je značajno dump-ana cijena.

Kvaliteta slike

Odlično

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

0

0

0

Nisam do kraja zadovoljan

139 cm (55 inča) 18.06.2018. autor Ivan1373

Loš prikaz TV programa SD kvalitete. Samsung ima bolji prikaz. HD i 4K programi su zadovoljavajući.

Kvaliteta slike

Prosječno

Kvaliteta zvuka

Prosječno

Značajke

Dobro

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Prosječno

0

0

0

predobar tv

164 cm (65 inča) 05.06.2018. autor bozidar h

predobar tv, izvrstan i na SD signalu, super zadovoljan

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

0

0

0

Best buy u odnosu : Cijena - specifikacije

164 cm (65 inča) 20.05.2018. autor FintaS

Većina nas koja je kupovala,vjerovatno je kupovala s zrnom soli.Jer nakon google-anja i gledanja ,jasno je da ovaj model nudi sve što i XE93 serija,a ono što joj nedostaje u odnosu na istu su sitnice koje život ne znače.Slika puna,bogata,jaka i u bojama i u crnoj.Upscale HD u 4K radi savršeno,digitalni tv signal dovoljno da izgleda kao HD u odnosu na prije par godina modela... Android,malo sporiji,ali on je tu manje bitan,jer radi,ali slika ili je dobra ili nije,a ovdje je fantastična.. Za tu cijenu se mogao napraviti daljinski koji je osvijetljen,ovakoto je minus..Ako i je...?!!

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Odlično

Značajke

Odlično

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Dobro

0

0

0

Sjajne značajke

164 cm (65 inča) 31.03.2018. autor Ðani

Kupio sam prije 2 mjeseca i kupovat cu dalje sony proizvode

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Super zadovoljan!

123 cm (49 inča) 25.03.2018. autor Dušan7

Super zadovoljan,opravdana očekivanja, vrhunska kvaliteta.

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Dobro

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Odličan Tv, no mogao bi mrvicu bolje

139 cm (55 inča) 20.03.2018.

Televizor sam kupio prije par tjedana te sam se dosta dobro upoznao s njime. Slika je odlična, kontrast i boje vrhunske, 100Hz panel čini razliku. VA matrica je puno bolje od IPS-a i to se na gledanju 4K filmova definitvno vidi. Kao minus bih naveo malo nelogično napravljen daljinski no na to se mogu naviknuti. Isto tako malo je nezgodno riješeno napajanje televizora preko "ciglice". Kao veći minus bih naveo slabi chipset za android koji je ugrađen. Ugrađen je Madiatek koji je relativno slab usporedno s media playerima koji su danas na tržištu i vrlo su jeftini. Npr S905X ili S912 chipset koji se ugrađuje u jeftine media playere ne bi značajno poskupio uređaj, a dignuo bi mu vrijednost značajno. Na televizoru u tom cjenovnom rangu, to bi bio zanemariv trošak. Ovako ugrađeni player može vrtiti 4k filmove ali ako se stavi VLC ili neki snažniji player odmah počne trzati. Vidi se da je chipset slab za današnje standarde. Malo mi je čudno što nisu na sve HDMI portove stavili ARC, ovako moram bočno spajati HDMI da bih vratio zvuk na reciever. Sviđaju mi se tnki bezeli kao i kvaliteta izrade. Televizor je vrlo kvalitetno izrađen i tu odskače od konkurencije i donekle opravdava razliku u cijeni. Ono što bi mogli popraviti je i učestalost ažuriranja software-a. Tu konkurencija (Philips npr.) radi puno bolje i ažurniji su.Sve u svemu televizor je jako dobar, te bih ga preporučio za kupnju.

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Odlično

Značajke

Prosječno

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

1

0

0

Sjajan uređaj

139 cm (55 inča) 05.02.2018. autor Zapru

Uz fina podešavanja postavki slike, koja uređaj nudi, dobiva se fascinantna slika. Naročito oduševljava obrada kvalitete slike na prijemu SD zemaljskih TV programa.

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

1

0

0

Dobar

123 cm (49 inča) 15.01.2018. autor Grizli

Kupio sam ovaj proizvod prije cca mjesec dana i djelomično sam zadovoljan. Slika je odlična samo ako se televizor gleda ravno ispred, bilo koji pomak u ljevo ili desno, gore ili dolje degradira sliku i čini je jako lošom s nejednolično ispranim bojama i lošim kontrastom !! Kutevi gledanja su malo je reći katastrofalni i televizor nije za preporuku ako ga gledate iz umjerenog kuta!!! IPS panel je puno bolji izbor ako trebate šire kuteve gledanja i ne patite na kontrast koji je jedina prednost ovog televizora pod uvijetom da sjedite direktno ispred tv-a. Šteta!! Sve ostalo je izvrsno od pokretne rezolucije do prikaza boja, svijetlina televizora je izvrsna u kombinaciji dubokim crnim kontrastom. Smart platforma radi odlično i dobra je, daljinski bi mogao imati malo bolji odaziv. Sve u svemu jako dobar tv osim kuteva gledanja koji su mu jako veliki minus s obzirom na cjenu i godinu proizvodnje(2017).Moje mišljenje je da je to nedopustivo i kvari dojam cjelokupnog proizvoda, da su kutevi gledanja bolji to bi bio televizor bez mane!!

Kvaliteta slike

Prosječno

Kvaliteta zvuka

Odlično

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Odlično

1

1

0

Kd

139 cm (55 inča) 08.01.2018. autor Rmerkas

Dobar televizor, za svaku preporuku. Zvuk ne prati kvalitetu slike

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Osrednje

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

0

0

0

Odličan

139 cm (55 inča) 22.12.2017. autor GuzoSmb

Jako sam zadovoljan sa televizorom, ali mislim da je cijena prevelika....

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Odlično

Značajke

Dobro

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

0

0

0

Sve što sam želio

139 cm (55 inča) 02.12.2017. autor Odinarius

Ovo je sjajan TV u svakom pogledu. Prije njega sam kupio 55XE-8096 model koji je bio sjajan u svemu osim u crnoj boji koja zbog IPS panela nije bila idealna u mračnijim uvjetima u kojima gledam TV. Ovaj TV, s VA panelom, funkcionira savršeno u svim uvjetima i sa svim materijalom. Glavna kvaliteta mu je izvanredan prikaz pokretnih scena, u čemu je Sony oduvijek jak, koje su prirodne i bez trzanja, ali i izgledaju "filmski", bez efekta sapunice (soap opera). Local dimming radi i crna boja je odlična, kao i boje i svjetlina na koje nemam baš niti najmanji prigovor. Android radi odlično i nakon malo trzanja u prvih nekoliko sekundi nakon paljenja sve radi glatko i pouzdano. Preporučam instaliranje Kodi aplikacije koja mi je elimirala potrebu za računalom kao playerom pošto podržava sve formate, pregledna je i super u radu s titlovima. Dvoumio sam se da li da nadoplatim na OLED koji ima još bolju crnu, no i ovaj prikaz je toliko dobar da ne osjećam da sam žrtvovao puno, a sve drugo je besprijekorno. Volio bih da je cijena bila niža, ali eto, kvaliteta košta :)

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Prekrasna slika

123 cm (49 inča) 26.11.2017. autor Smere

Kupio sam TV prije mjesec dana i odusevljem s njim. Slika je fenomenalna cak i sa tvornickim postavkama. Android radi izvrsno

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Iznad očekivanja

139 cm (55 inča) 06.10.2017. autor capy

Ispunio sva moja očekivanja. Čak i više od toga. SD ulazni materijal procesor dobro samelje i slika je više nego dobra. sa HD materijalom već imate fenomenalnu sliku, a sa full HD.... što da kažem - predobro. Kupite i nećete pogriješiti

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka