Recenzije kupaca: 7

Osrednje

0

0

0

Kvalitetan TV

123 cm (49 inča) 06.01.2020. autor Depp500

Imam ga tek nekoliko dana ali sam isprobao sve što nudi. Mislim da je slika korektna u svakom pogledu, treba izabrati kino pro mod za bolju realnost prikaza. Svekolika povezivost je must have danas i ovaj Sony je ima. Uz dobar home cinema zvuk birate TV zvučnike ili dodatni sustav. Nema puno aplikacija nažalost, iako je Android TV. Edge Led je osjetno povoljniji od direct leda iz više pozicionirane serije, ali ipak nije jeftin. Smeta me što su montirane nožice televizora podešene da ekran stoji poprilično nagnut prema natrag bez mogućnosti podešavanja. Preporuka za kupnju, svakako!

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Super slika

108 cm (43 inča) 20.12.2019. autor Bligo

Bravia je vrh. Slika odlicna, steta jedino sto se ne mogu spojit dva para bezicnih slusalica.

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Odlično

Značajke

Osrednje

Dizajn

Odlično

Jednostavnost upotrebe

Dobro

0

0

0

Odličan Sony tv

123 cm (49 inča) 12.12.2019. autor Masho

Već više od 30 god sam vjeran Sonyu a ovo je naravno najbolji tv koji sam imao do sada jer tehnologija svakim danom ide naprijed. Brz i intuitivan izbornik ,mnoštvo aplikacija a slika je odlična pogotovo materijal u 4k rezoluciji. Jedina zamjerka ide garanciji koja je samo jednu godinu iako je proizvod kupljen u Eu pa bi trebao imati 2 godine garancije. Valjda će se i to s vremenom popraviti.

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Odlično

Značajke

Odlično

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Izvrstan TV

108 cm (43 inča) 03.10.2019. autor mlisec

Nakon dva tjedna korištenja, moram reći da sam zaista zadovoljan. Ima odličnu kvalitetu slike (kontrast - dubina) s prirodnim bojama. Nakon kratke prilagodbe (dan-dva), navikao sam se na konfiguraciju-sučelje koje mi je sada vrlo intuitivno i jednostavno. Mogućnost povezivanja je stvarno impresivna. Na internet je povezan Lan kabelom i reprodukcija svih sadržaja je odlična. Instalirao sam Kodi koji radi besprijekorno, odgledao dva filma u 4k (Elementum) bez zatezanja i zastajkivanja (tečna i glatka slika).

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka

Dobro

Značajke

Odlično

Dizajn

Dobro

Jednostavnost upotrebe

Odlično

0

0

0

Sjajna slika - boje, kontrast (HDR)

108 cm (43 inča) 03.07.2019. autor Aleksandar B

Sjajna slika, kontrast i prikaz boja. Koristim ovaj TV prvenstveno za gledanje sadržaja rezolucije barem FHD -najčešće priroda, outdoor i slični sadržaji kod kojih fantastičan prikaz boja i kontrast ovog uređaja dolaze do izražaja. Pohvalio bih i antirefleksnost ekrana koja je na vrlo zadovoljavajućem nivou. Polažaj uređaja je takav da ne mogu izbjeći izvor svjetla (dnevnog) koje se reflektira. Chromecast radi savršeno, uređaj je jednostavan za upotrebu a nove mogućnosti daju glasovne komande putem daljinskog. Youtube, WiFi, Bluetooth također. Browser je OK. U slučaju gledanja TV programa neugodno je duže čekanje kod prebacivanja programa. Želio bih da je moguće instalirati aplikacije sa Play store-a po izboru. Još nisam isprobao sve mogućnosti jer imam uređaj tek 20-tak dana ali nisam "na brzinu" uspio instalirati. željene aplikacije.

Kvaliteta slike

Odlično

Kvaliteta zvuka