ID oznaka članka : 00250884 / Posljednja izmjena : 11/02/2021

Promotivni povrat novca pri kupnji digitalne opreme za snimanje

    1. Kako mogu sudjelovati u promociji?

    2. Kada ću primiti uplatu i kako će se to odraziti na moj bankovni račun?

    3. Zašto moram poslati dokaz o kupnji, naziv modela i serijski broj?

    4. Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    5. Gdje mogu pronaći serijski broj mog proizvoda?

    6. Na internetskoj stranici piše da moj serijski broj nije prepoznat, zašto?

    7. Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    8. Dobio sam poruku da je moj zahtjev nepotpun. Što trebam učiniti sada?

    9. Kupio sam svoj proizvod nekoliko tjedana prije / nakon datuma promocije. Može li Sony napraviti iznimku i odobriti plaćanje za povrat novca za moju kupnju?

    10. Podnio sam zahtjev za pet (5) proizvoda, ali imam pravo samo na povrat novca za jedan (1) proizvod. Zašto ne ispunjavam uvjete za ostale proizvode?

    11. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    12. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    13. Što se radi s mojim osobnim podacima?

     

     

     

    1. Kako mogu sudjelovati u promociji?

    1. KORAK

    Kupite jedan od odgovarajućih modela između 15.10.2020. i 31.01.2021. kod prodavača koji sudjeluju u promociji kako biste ostvarili pravo na povrat novca .

    2. KORAK

    Posjetite web-stranicu kampanje i kliknite na tipku "Zahtjev" za registraciju. Zahtjeve morate predati online 30 dana nakon datuma kupnje, inače neće biti prihvaćeni. Na primjer: Ako ste svoj proizvod kupili 1. studenog, zahtjev možete predati tek nakon 30 dana od tog datuma kupnje, što znači od 1. prosinca do kraja ove promocije (30.04.2021.).

    Napomena: Zahtjeve možete podnijeti između 14.11.2020. i 30.04.2021.

    3. KORAK

    Prijavite se na My Sony ili izradite My Sony račun i popunite obrazac za kampanju unosom sljedećih podataka:
     

    Podaci o proizvodu: model, serijski broj, datum kupnje i trgovina

    Vaši osobni podaci: ime, e-adresa, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

    Vaš dokaz o kupnji

    - Slika vašeg serijskog broja sa tijela proizvoda 

    Nakon unosa ovih podataka, kliknite na tipku "Pošalji".

    4. KORAK

    Nakon što pošaljete svoj obrazac, bit ćete preusmjereni na stranicu za potvrdu i primit ćete na svoju e-adresu poruku s potvrdom vaše registracije. Vaš registracijski kôd je 8-znamenkasti broj koji će biti naveden u predmetnom retku e-poruke. Taj će kôd služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

    5. KORAK

    Ako vaš zahtjev ispunjava uvjete i odredbe promocije, dobit ćete odgovarajući povrat novca u roku od 28 dana od provjere valjanosti vašeg zahtjeva. Ako želite provjeriti status svoga zahtjeva za povrat novca, kliknite na poveznicu "Pogledajte status vašeg zahtjeva" na početnoj stranici kampanje.

     

    2. Kada ću primiti uplatu i kako će se to odraziti na moj bankovni račun?

    Cilj nam je izvršiti uplatu u roku od 28 dana od valjanosti vašeg zahtjeva - to nije u roku od 28 dana od vaše registracije i ne možemo biti odgovorni za trgovce / prodavače koji pogrešno savjetuju klijente da se plaćanja vrše u roku od 28 dana od datuma kupnje ili za neispravne podatke / vrijeme. Imajte na umu da bilo koja nedostajuća ili netočna informacija riskira kašnjenje s valjanošću i plaćanjem, stoga svakako navedite sve potrebne ispravne podatke. Plaćanja za promociju cashback trebala bi se odražavati pod nazivom WorldPay ili Link Network.

     

    3. Zašto moram poslati dokaz o kupnji, naziv modela i serijski broj?

    Potreban nam je dokaz o kupnji kako bismo provjerili ispunjava li vaš unos uvjete i odredbe promocije.

     

    4. Što se smatra prihvatljivim dokazom o kupnji?

    Prihvatljiv dokaz o kupnji mora sadržavati niže navedene kriterije:
    1. Ime trgovca.
    2. Datum kupnje.
    3. Detalje o proizvodu.
    4. Broj računa
    Uzimajući u obzir da se zahtjev može odbiti ako dostavljeni dokumenti ne ispunjavaju gore navedene kriterije.

     

    5. Gdje mogu pronaći serijski broj mog proizvoda?

    Kliknite ovdje za ilustraciju načina na koji možete locirati serijski broj uređaja.

     

    6. Na internetskoj stranici piše da moj serijski broj nije prepoznat, zašto?

    Provjerite jeste li ispravno unijeli serijski broj. Ako ste sigurni da su podaci točni, vaš model možda neće biti uključen u ovu promociju.

     

    7. Koji se formati mogu koristiti za učitavanje dokumenata kao dio procesa registracije i postoje li ograničenja veličine?

    Vaša datoteka ne smije biti veća od 5 MB. Možete prenijeti samo standardne JPG, PNG i PDF formate.

     

    8. Dobio sam poruku da je moj zahtjev nepotpun. Što trebam učiniti sada?

    Molimo, pošaljite nam informacije zatražene u poruci što je prije moguće kako bismo potvrdili vaše sudjelovanje u promociji. Ako ne odgovorite u roku od 14 dana, ne možemo jamčiti da ćete primiti povrat novca.

     

    9. Kupio sam svoj proizvod nekoliko tjedana prije / nakon datuma promocije. Može li Sony napraviti iznimku i odobriti plaćanje za povrat novca za moju kupnju?

    Kupce koji se prijavljuju za ovu promociju možemo uzeti u obzir samo ako je njihov proizvod kupljen unutar datuma navedenih u Uvjetima i odredbama.

     

    10. Podnio sam zahtjev za pet (5) proizvoda, ali imam pravo samo na povrat novca za jedan (1) proizvod. Zašto ne ispunjavam uvjete za ostale proizvode?

    Svaka prijava treba biti odvojena na našoj web stranici. Na kraju svakog uspješnog zahtjeva imat ćete priliku podnijeti novi zahtjev. Kliknite gumb "Zatraži drugi proizvod" da biste dodali zahtjev za drugi proizvod.

    NAPOMENA: Najviše pet (5) zahtjeva mogu se podnijeti po korisniku (i dva (2) zahtjeva po modelu).

     

    11. Nisam primio ažuriranja e-pošte u vezi s mojim zahtjevom, kako mogu pratiti napredak?

    Automatski e-mail za potvrdu se šalje kada je zahtjev podnesen i drugi e-mail potvrde kada je zahtjev prihvaćen. Ako nam budu potrebne dodatne informacije, šaljemo vam zasebnu e-poštu. Svakako provjerite mapu neželjene pošte / neželjene pošte u vašem poštanskom sandučiću. Osim toga, možete koristiti ovu vezu kako biste pratili napredak vašeg zahtjeva unosom ID-a potraživanja navedenog u e-pošti s potvrdom.

     

    12. Imam poteškoća kada se pokušavam registrirati za ovu promociju na internetu, gdje trebam otići?

    Slobodno se obratite našoj liniji za podršku putem ove veze kako biste dobili bilo kakvu pomoć u vezi s podnošenjem zahtjeva ili prijavljivanjem bilo kakvih problema s kojima se možete susresti.

     

    13. Što se radi s mojim osobnim podacima?

    Našu politiku o korištenju informacija o klijentu možete potražiti na sljedećem linku.