nebo obojeno zalaskom sunca između nebodera
Ron Timehin

Ron Timehin | UK

"Fotografija mi pruža mogućnost analize, uvažavanja i tumačenja svijeta koji me okružuje"

Ron Timehin profesionalni je fotograf i producent iz Londona. Specijalizirao se za gradsku i portretnu fotografiju, a popis njegovih klijenata dosita je raznovrstan te obuhvaća naručene radove za marke kao što su Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull i Vodafone. Ron je 2019. potpisao ugovor sa Sonyjem i postao europski ambasador te ugovor s Adobeom kao njegov „insider”. S obje tvrtke nastavlja usku suradnju. Ronovi radovi objavljeni su u nekoliko tiskovina, uključujući britanski Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine i Resource Photography Magazine. Ron je ujedno i suosnivač agencije Audax koja se bavi uspješnim komercijalnim radovima za robne marke kao što je EA Sports, ali i dobrotvornim radom. Iako je agencija Audax aktivna tek godinu dana, dosad je svojim djelovanjem prikupila oko 250.000 GBP za razne dobrotvorne udruge. Ron je objavio prvu samostalnu knjigu fotografija pod nazivom „Londonska magla”. Knjiga se prodaje u cijelom svijetu putem renomiranih knjižara kao što je Waterstones te putem interneta na Amazonu. TIMES je „Londonsku maglu” izabrao među fotografske knjige godine 2019., nakon čega je više puta isticana u tradicionalnim medijima, kao što je ITV News. Ron redovito održava radionice o fotografiji i društvenim mrežama za klijente kao što su Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show i Wex Photo Video. Radionice su ponekad praktične i održavaju se na terenu, a katkad se odvijaju putem interneta. Na jednoj takvoj radionici bilo je više od 15.000 sudionika, što je najveći broj dosad.

Ronova oprema

Ronove priče