ID oznaka članka : 00243347 / Posljednja izmjena : 16/03/2020

Pravila privatnosti

    Zahtjevi privatnosti

    Kako mogu dobiti kopiju svojih podataka ili izbrisati račun?

    Kako biste dobili kopiju svojih podataka ili izbrisali svoj račun, morat ćemo provjeriti valjanost vašeg zahtjeva. Obratite se korisničkoj podršci putem adrese e-pošte koja je povezana s vašim zahtjevom.
     

    Tko upravlja mojim podacima?

    Ako ste već postojeći korisnik tvrtke Sony Mobile, vašim podacima upravljaju Pravila privatnosti tvrtke Sony Mobile. Ako ste novi korisnik ili ste pristali na Pravila privatnosti tvrtke Sony Europe nakon 1. ožujka, vašim podacima upravljaju Pravila privatnosti tvrtke Sony Europe.
     

    Kako mogu prestati primati biltene?

    Žao nam je što odlazite! Postoje mnogi načini na koje možete prestati primati naš bilten, na primjer:

    • klikom na vezu za odjavu s biltena na dnu naše poruke e-pošte.
    • Odjava s biltena tvrtke Sony Electronics → prijavite se na svoj račun MySony i promijenite preference za primanje biltena.
    • Odjava s biltena tvrtke Sony Mobile →prijavite se na svoj račun Sony Mobile i promijenite preference za primanje biltena.
      • Putem našeg kontaktnog centra.
         

      Brisanje računa

      • Račun MySony (Sony Electronics) → Prijavite se na svoj račun kako biste ga izbrisali.
      • Sony Mobile → Obratite se službi za korisnike slanjem poruke e-pošte sa zahtjevom za brisanje svog računa s računa Sony Mobile koji želite izbrisati.

      Ako se s više adresa prijavite za primanje biltena, morat ćete se odjaviti posebno sa svake adrese e-pošte. Ostale tvrtke grupe Sony imat će vlastite biltene za koje trvtka Sony Europe B.V. nije odgovorna. Da biste prestali primati njihove biltene, obratite se odgovarajućoj tvrtki.