Fokus slike

Davide Monteleone | Sandarmoh

Ova slika šume Sandarmoha u ruskoj Kareliji svojom ljepotom i mirom skriva dramatičnu prošlost. Slika je izvorno objavljena u sklopu serije fotografija u New York Timesu, a služila je kao pozadina priče o zločinima počinjenima u toj šumi.

Fotografiju sam snimio u suton kad se svjetlost probijala kroz stabla. Snimljena je iz ruke fotoaparatom Sony Alpha 7R IV i objektivom FE 24 – 70 mm f/4 ZA OSS. Otvor blende bio je zaustavljen te sam upotrebljavao što manju postavku osjetljivosti. Namjera mi je bila postići dobru dubinu polja i veliku oštrinu stabala te teksturu snijega. Zbog svjetlosti na stablima morao sam upotrebljavati dugu brzinu zatvarača. No slika je, svejedno, gotovo savršeno oštra

sunčevo svjetlo probija se kroz stabla u šumi

© Davide Monteleone | Sony α7R IV + FE 24-70mm f/4 ZA OSS | 1/6s @ f/7.1, ISO 125

Fotografija je postigla znatan uspjeh i kao umjetnički otisak u nekoliko galerija, uključujući Galeriju Valeria Bella. Zahvaljujući mogućnostima senzora na fotoaparatu Alpha 7R IV, mogao sam napraviti otiske do veličine od 1,5 m uz iznimnu kvalitetu. To je golema prednost malog, laganog fotoaparata sa stabilizacijom slike i za fotoaparat i za objektiv.

Dvosmislenost slika ključna je za moju priču i općenito za moju fotografiju. Smatram da nijedan fotograf nije potpuno svoj. Uvijek je nužno na različite načine izraziti brojna lica i brojne slojeve priče. Meni je uvijek ključno pronaći odgovarajuće jezike i estetiku kojima ću zagolicati gledateljevu znatiželju i potaknuti ga da otkrije priču koja se krije iza slike, a fasciniraju me informacije koje nisu očite na prvi pogled.

Tema nevidljivosti često je prisutna u mojim radovima. Znam da ljudima koji se bave slikama to možda zvuči kontradiktorno, ali to je, zapravo, jedan od najzanimljivijih izazova prenošenja priče. Pokušavam pronaći estetiku i konceptualna rješenja za prijenos složenih poruka i poticanje dubljih promišljanja.

Davide Monteleone

Davide Monteleone | Italy

„U sebi nosim tradiciju dokumentarne fotografije, ali želim poticati radoznalost, a ne samo prenositi informacije. Najbolja priča nije sama slika, nego sve ono oko i iza nje. Ono što se vidi u kadru samo je emocionalni prozor.”

Povezani članci

Prijavite se za primanje biltena α Universe

Čestitamo! Uspješno ste se pretplatili na bilten α Universe

Unesite valjanu adresu e-pošte

Nažalost, došlo je do pogreške

Čestitamo! Uspješno ste se pretplatili