Fokus slike

Virgo Haan | Crno je ponovno u modi

Nekad su najdojmljivije slike one koje su najjednostavnije. A jednostavnost je snimateljima pokretnih fotografija doista važna. Te slike žive u prostoru između fotografija i videozapisa i moraju dobro osmisliti i precizno konstruirati, no mogu oduševiti gledatelje.

Najbolje su pokretne fotografije one na kojima ne očekujete da će se nešto pomaknuti. Mislite da je riječ o običnoj fotografiji, no tad vam za oko zapadne pokret. Zbog tog elementa iznenađenja izvrsno funkcioniraju u marketingu, pa ih mnoge tvrtke upotrebljavaju jer doista privlače pažnju na društvenim mrežama. Pokretna fotografija „Crno je ponovno u modi” snimljena je za izložbu Villeroy & Boch Bath PhotoArt. Proizvod na ovoj pokretnoj fotografiji bila je crno-bijela kada, što me potaknulo na upotrebu gotovo jednobojnog kolorita.

osoba sjedi sa šeširom u kadi © Virgo Haan | Sony α7R III + FE 24-70mm f/2.8 GM | 1/160s @ f/2.8, ISO 320

Pokretnu fotografiju snimao sam u svojem studiju s visažistkinjom Janikom Slepnjov, koja je obojila cijelo tijelo modela Kseniije Satarove. Tako smo dobili slojeviti izgled. Svi su predmeti postavljeni u kontrast: crno na bijelo. Čak smo joj oslikali sjenu na vratu da bismo dobili još kontrasta. Nisam htio da joj se vidi lice jer sam smatrao da bi ono privlačilo previše pažnje. Zato je okrenuta leđima.

Tijekom rada na završnoj pokretnoj fotografiji morao sam razmišljati o tome kako će se nepomični i pokretni elementi, tj. resursi, uklopiti zajedno u softveru. Upotrebljavao sam Adobe After Effects i tri resursa: fotografiju Kseniije u kadi i dva videoisječka – jedan s pomicanjem crne vode, a drugi s podizanjem pare iznad njezine glave. Potrebno je dobiti stalno pomicanje u petlji, no na ovako jednostavnoj kompoziciji to je bilo lagano. Samo presiječete isječak napola pa prvi sloj preklopite preko drugog. Kad neprozirnost promijenite s 0 na 100, izgledat će kao da pokret traje vječno.

Najvažnije je to da sve mora biti mirno i da se kompozicija, boja i ekspozicija ne promijene između dva resursa. Postavio sam Sony Alpha 7R III na tronožac, snimao s pomoću ručne ekspozicije i postavki 1/160 s pri f/2,8 te ISO 320. Kad bih snimio fotografiju koja mi se sviđala, fotoaparat bih prebacio na način rada za filmove i snimio pomicanje vode. Tako se sve savršeno uklopilo. Kseniia je, dakako, morala cijelo vrijeme biti mirna! Izvrsno je kad sve to možete jednim fotoaparatom te se jednostavno prebacujete s visokokvalitetnih fotografija na videozapise i obrnuto.

Mislim da nekad možete obaviti zahtjevan tehnički posao i nećete privući time mnogo pažnje. Ali kad napravite nešto jednostavno i učinkovito, svima će se svidjeti! S tehničke strane, ovo nije bila vrlo zahtjevna pokretna fotografija, ali je svakako jedna od najprivlačnijih i najpopularnijih u seriji. Iako mi je to snimanje bilo jedno od najlakših, učinak je bio najjači.

Izvornu pokretnu fotografiju možete pogledati na Virgovu web-mjestu ovdje

Predstavljeni proizvodi

Virgo Haan

Virgo Haan | Estonia

"Dajem sve od sebe da stvorim radove veće od svakodnevnog života"

Povezani članci

Prijavite se za primanje biltena α Universe

Čestitamo! Uspješno ste se pretplatili na bilten α Universe

Unesite valjanu adresu e-pošte

Nažalost, došlo je do pogreške

Čestitamo! Uspješno ste se pretplatili